رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • الثلاثاء ۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 19 March

مهدی صباغ‌زاده تهیه‌کننده فیلم سینمایی «رمانتیسم عماد و طوبا» از احتمال اکران این فیلم در نوروز ۱۴۰۰ خبرداد. مهدی صباغ‌زاده تهیه‌کننده سینما درباره وضعیت اکران فیلم «رمانتیسم عماد و طوبا» به کارگردانی کاوه صباغ‌زاده که از آثار به نمایش درآمده در سی‌ونهمین جشنواره فیلم فجر بود، گفت: در حال حاضر باید دید شرایط اکران به چه صورت است تا […]

مهدی صباغ‌زاده تهیه‌کننده فیلم سینمایی «رمانتیسم عماد و طوبا» از احتمال اکران این فیلم در نوروز ۱۴۰۰ خبرداد.

مهدی صباغ‌زاده تهیه‌کننده سینما درباره وضعیت اکران فیلم «رمانتیسم عماد و طوبا» به کارگردانی کاوه صباغ‌زاده که از آثار به نمایش درآمده در سی‌ونهمین جشنواره فیلم فجر بود، گفت: در حال حاضر باید دید شرایط اکران به چه صورت است تا بتوانیم برنامه‌ریزی مناسبی صورت دهیم. البته گفته شده که در اکران نوروز ۵ فیلم سینمایی اکران خواهد شد، که هنوز مشخص نیست این فیلم‌ها چه آثاری هستند.

وی ادامه داد: قرار است هفته آینده جلسه‌ای برگزار شود که در صورت ایجاد شرایط مناسب، برای اکران نوروز «رمانتیسم عماد و طوبا» هم درخواست می‌دهیم.

این کارگردان سینما بیان کرد: در حال حاضر یکی از امن‌ترین محل‌های تجمع در کشور سالن‌های سینما است که به بهترین نحو پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند. امیدوارم شرایط به گونه‌ای پیش رود که سینماها بتوانند در اکران نوروزی به کار خود ادامه دهند.

وی توضیح داد: متاسفانه هربار جهش ویروس کرونا شرایط نامناسبی را فراهم می‌کند که این مساله به ضرر سینما است.

صباغ زاده در پایان گفت: البته هنوز درخواستی برای اکران عمومی «رمانتیسم عماد و طوبا» ارائه نکرده‌ایم و منتظر هستیم تا ببینیم چه شرایطی قرار است برای اکران فیلم‌ها در نوروز اعمال شود.

در خلاصه داستان فیلم سینمایی «رمانتیسم عماد و طوبا» آمده است: «وقتی سرنوشت برای اولین بار عماد و طوبا را روبه‌روی هم قرار داد، هر ۲ خوب می‌دانستند که عشق بیشتر یک مهارت است تا هیجان و تپش قلب و خارش پوست.»

در این فیلم بازیگرانی چون الناز حبیبی، حسام محمودی، زنده یاد علیرضا انصاریان و مرتضی علی عباس میرزایی حضور داشته‌اند.

منبع: مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار