رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • الثلاثاء ۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 19 March
  • شنبه 9 اسفند 1399 - 18:28
  • کد خبر : 62968
  • تئاتر
  • چاپ خبر : «کابوس‌ها» به دیوار چهارم رسید

نمایش «کابوس ها» به نویسندگی و کارگردانی شادی اسدپور از ۱۷ اسفند در تماشاخانه دیوار چهارم به صحنه می رود. نمایش «کابوس ها» اقتباسی آزاد از نمایشنامه «مکبث» شکسپیر است که به نویسندگی و کارگردانی شادی اسدپور و با هدایت بازیگر فرزین محدث از ۱۷ اسفند ساعت ۱۷:۳۰ در تماشاخانه دیوار چهارم روی صحنه می […]

نمایش «کابوس ها» به نویسندگی و کارگردانی شادی اسدپور از ۱۷ اسفند در تماشاخانه دیوار چهارم به صحنه می رود.

نمایش «کابوس ها» اقتباسی آزاد از نمایشنامه «مکبث» شکسپیر است که به نویسندگی و کارگردانی شادی اسدپور و با هدایت بازیگر فرزین محدث از ۱۷ اسفند ساعت ۱۷:۳۰ در تماشاخانه دیوار چهارم روی صحنه می رود.

عوامل نمایش «کابوس ها» که به صورت کارگاهی با هنرجویان تئاتر شکل گرفته است، عبارتند از نویسنده، طراح و کارگردان: شادی اسدپور، هدایت بازیگر: فرزین محدث، تهیه و تولید: موسسه هنری آرتا، مدیر تولید: آرش( مهدی) رزمجو، پروژه پایان دوره کارگاه از آغاز تا پایان، گروه کارگردانی: دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: علیرضا دهنوی، دستیار دوم کارگردان: نگار حاجیانی، منشی صحنه: الهه کیانی، گروه کارگردانی تمرین: شیدا بختیاری، ریحانه اناری، طراح گرافیک: سینا افشار، طراح نور: فرشاد نصیری، طراح صدا و موسیقی: عباس حیدری کاهکش، طراح لباس: هلیا عطایی.

بازیگران نمایش گروه ۱ به ترتیب ورود شقایق زال پور، ‎مهسا میرکاظمی، کیمیا مرادی رفیق، محمدسعید آهنگر، هلیا عطایی، علی انیسی، علیرضا دهنوی، بامداد تهمتن و گروه ٢، پرستو بازیار، مهسا اسدپور، مهشید صدری، هومن جعفرزاده، شکیبا نور، علی موسوی، محمدعلی هاشمی، امیرارسلان میرحسینی هستند.

این نمایش به کابوس های مکبث می پردازد؛ مکبث برای رسیدن به قدرت، پادشاه را کشته است و حالا درگیری و کشمکش های او با خودش، لیدی مکبث و دانکن، رویاهای شوم مکبث هستند که ثانیه‌ای او را رها نمی‌کنند.

منبع: مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار