رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • الثلاثاء ۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 19 March

پرونده روبیکا برای انتشار کلیپ هنجارشکنانه به کمیته رسیدگی به تخلفات ساترا ارجاع شد. به نقل از روابط عمومی ساترا، پیرو انتشار تیزر موزیک ویدئو هنجارشکنانه یکی از خوانندگان غیرمجاز در برخی رسانه‌ها و ابراز نگرانی خانواده‌ها، ساترا با استناد به مقررات محتوایی و نقض صریح دستورالعمل حفاظت از حقوق کودکان، روز گذشته ۱۲ اسفند، […]

پرونده روبیکا برای انتشار کلیپ هنجارشکنانه به کمیته رسیدگی به تخلفات ساترا ارجاع شد.

به نقل از روابط عمومی ساترا، پیرو انتشار تیزر موزیک ویدئو هنجارشکنانه یکی از خوانندگان غیرمجاز در برخی رسانه‌ها و ابراز نگرانی خانواده‌ها، ساترا با استناد به مقررات محتوایی و نقض صریح دستورالعمل حفاظت از حقوق کودکان، روز گذشته ۱۲ اسفند، طی ابلاغیه‌ای، انتشار آن را به هر نحو در رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر ممنوع اعلام کرد.

پرونده رسانه «روبیکا» به عنوان رسانه داخلی با بیشترین تخلف و بدون مجوز که علی‌رغم تذکر پیشینی، اقدام به انتشار تیزر کرده است به کمیته رسیدگی به تخلفات ساترا ارجاع شد.

به جز رسانه‌های خارجی از جمله اینستاگرام که برخلاف قوانین بین‌المللی ناظر به حفاظت از حقوق کودکان اقدام به انتشار این موزیک ویدئو کرده‌اند، از روز گذشته، با تذکر ساترا موارد تخلف از معدود رسانه‌های داخلی به صورت فوری حذف شد.

کاربران در صورت مشاهده هر گونه تخلف می‌توانند با مراجعه به سامانه پایش مردمی sapra.ir (http://sapra.ir/)نسبت به ارائه گزارش تخلفات اقدام کنند.

منبع: مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار