رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • الثلاثاء ۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 19 March

آکادمی تلویزیون اعلام کرد جوایز امی امسال ۱۹ سپتامبر از شبکه سی‌بی‌اس روی آنتن می‌رود. به نقل از ورایتی، هفتاد و سومین دوره اهدای جوایز امی اعلام کرد برنامه اهدای مراسم ۲۰۲۱ به صورت زنده یکشنبه ۱۹ سپتامبر (۲۸ شهریور ۱۴۰۰) پخش می‌شود. هنوز مجری یا مجریان این مراسم و تهیه‌کنندگان آن تعیین نشده‌اند و […]

آکادمی تلویزیون اعلام کرد جوایز امی امسال ۱۹ سپتامبر از شبکه سی‌بی‌اس روی آنتن می‌رود.

به نقل از ورایتی، هفتاد و سومین دوره اهدای جوایز امی اعلام کرد برنامه اهدای مراسم ۲۰۲۱ به صورت زنده یکشنبه ۱۹ سپتامبر (۲۸ شهریور ۱۴۰۰) پخش می‌شود.

هنوز مجری یا مجریان این مراسم و تهیه‌کنندگان آن تعیین نشده‌اند و اسامی آنها بعداً به اطلاع عموم می‌رسد.

آکادمی تلویزیون که جوایز امی را برای تجلیل از بهترین آثار تلویزیونی اهدا می‌کند در سال ۲۰۲۰ این جوایز را در چند شب به صورت مجازی برگزار کرد و جیمی کیمل مجری آن بود.

امی امسال به برنامه‌هایی که از یکم ژوئن ۲۰۲۰ تا ۳۱ می ۲۰۲۱ روی آنتن رفته‌اند، تعلق می‌گیرد. از ۱۱ فوریه نیز روند پذیرش شرکت‌کنندگان شروع شده و ۳۱ مارس زمانی است که رای دهندگان و اعضا باید حضور خود را برای رای دادن به آکادمی اعلام کنند.

از ۱۷ ژوئن دور رای گیری شروع می‌شود که تا ۲۸ ژوئن ادامه می‌یابد و سه‌شنبه ۱۳ جولای اسامی نامزدها اعلام می‌شود. تا ۳۰ آگوست نیز دور نهایی رای‌گیری انجام می‌شود تا برندگان انتخاب شوند.

منبع: مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار