رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 2 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

تصویربرداری فصل دوم «زیرخاکی» به کارگردانی جلیل سامان همچنان ادامه دارد. فصل اول سریال «زیرخاکی» به کارگردانی جلیل سامان و تهیه‌کنندگی رضا نصیری‌نیا ماه رمضان ۹۹ روی آنتن شبکه یک سیما رفت و قرار بود فصل دوم آن نیز ساخته شود که به گفته بهرنگ ملک‌محمدی مدیرگروه سابق فیلم و سریال مرکز سیمافیلم، تصویربرداری فصل دوم سریال به دلیل شیوع ویروس […]

تصویربرداری فصل دوم «زیرخاکی» به کارگردانی جلیل سامان همچنان ادامه دارد.

فصل اول سریال «زیرخاکی» به کارگردانی جلیل سامان و تهیه‌کنندگی رضا نصیری‌نیا ماه رمضان ۹۹ روی آنتن شبکه یک سیما رفت و قرار بود فصل دوم آن نیز ساخته شود که به گفته بهرنگ ملک‌محمدی مدیرگروه سابق فیلم و سریال مرکز سیمافیلم، تصویربرداری فصل دوم سریال به دلیل شیوع ویروس کرونا متوقف شد.

۸ دی ماه بود که روابط عمومی سریال «زیرخاکی» به کارگردانی جلیل سامان و تهیه‌کنندگی رضا نصیری‌نیا اعلام کرد که فصل دوم این سریال در هتلی در تهران کلید خورد.

البته ناگفته نماند که به علت سانسورهایی در بازپخش فصل اول این سریال، جلیل سامان با انتشار متنی در فضای مجازی از ساخت فصل دوم انصراف داد اما با تلاش تهیه‌کننده و مذاکره دوباره با کارگردان، فصل دوم این سریال تصویربرداری خود را آغاز کرد.

حال این روزها تصویربرداری فصل دوم این سریال با گذشت ۲ ماه و نیم از آغاز کار همچنان ادامه دارد.

پژمان جمشیدی، ژاله صامتی، نادر فلاح، گیتی قاسمی، فروغ قجابگلو، مریم سرمدی، امید روحانی، اصغر نقی زاده، رایان سرلک، ستاره پسیانی و با حضور هومن برق‌نورد از جمله بازیگرانی بودند که نام آن‌ها پیش از این رسانه‌ای شده بود.

مهری آل آقا یکی دیگر از بازیگران این پروژه است که جلوی دوربین نیز رفته است.

هنوز مشخص نیست فصل دوم این سریال در چند قسمت تولید خواهد شد و آیا باز هم در ماه رمضان روی آنتن خواهد رفت یا نه چراکه شنیده می‌شود سریال «دودکش ۲» به کارگردانی برزو نیک نژاد نیز به عنوان یکی از سریال‌های ماه رمضان شبکه یک در نظر گرفته شده است.

عوامل سریال «زیرخاکی» که محصول سیمافیلم است، عبارتند از مدیر فیلمبرداری: داوود محمدی، مدیر برنامه ریزی: فرزاد رحمانی، طراح گریم: عباس عباسی، دستیار یک کارگردان: میثم نجفی، مدیر صدابرداری: جواد مقدس، طراحی و ترکیب صدا: محمد کشفی، آهنگساز: آرش بادپا، منشی صحنه: مرجان تاجیک، مدیران تدارکات: حسین لنجابی، مهران مداحیان، مهدی محمدی، مدیر روابط عمومی: مریم عرفانیان.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار