رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 18 April
  • جمعه 15 اسفند 1399 - 12:58
  • کد خبر : 63355
  • تئاتر
  • چاپ خبر : «زندگی یک هنرمند» از دغدغه های یک هنرمند می گوید

نمایش «زندگی یک هنرمند» از دغدغه های یک هنرمند برای اجرای کار، از نگاهی عوام پسندانه می گوید. گلاره فرشچیان کارگردان نمایش «زندگی یک هنرمند» در مصاحبه اختصاصی با پایگاه خبری سینماخانه به شرح مختصری از این نمایش پرداخت و عنوان کرد: داستان نمایش، داستان دغدغه های یک هنرمند برای اجرای کار از نگاهی عوام […]

نمایش «زندگی یک هنرمند» از دغدغه های یک هنرمند برای اجرای کار، از نگاهی عوام پسندانه می گوید.

گلاره فرشچیان کارگردان نمایش «زندگی یک هنرمند» در مصاحبه اختصاصی با پایگاه خبری سینماخانه به شرح مختصری از این نمایش پرداخت و عنوان کرد: داستان نمایش، داستان دغدغه های یک هنرمند برای اجرای کار از نگاهی عوام پسندانه است و اتفاق هایی است که در این میان رخ می دهید.

وی از مشکلات نمایش سخن به میان آورد و گفت: مشکل همیشگی ما نبود اسپانسر است که باعث می شود کاری با این پتانسیل به صورت تک اجرا روی صحنه برود.

فرشچیان در ادامه به تجربه خود در تئاتر اشاره کرد و افزود: این کار دومین تجربه کارگردانی بنده بعد از چندین تجربه دستیار کارگردانی و بازیگری در تئاتر بود و خوشحالم که بازخوردهای شگفت انگیزی از کار گرفتیم و تا این حد موفق به جلب رضایت مخاطبین شدیم، البته ناگفته نماند که این حجم از بازخورد های مثبت و کارگردانی کار را مدیون مشاور کارگردان حمیدرضا رکنی هستم.

کارگردان نمایش «زندگی یک هنرمند» گفت: این کار با یک هفته تمرین به روی صحنه رفت و قرار بود به صورت نمایشنامه خوانی باشد که به لطف همکاری دوستانی که در این پروژه فعالیت داشتند ما به شکل اجراخوانی به روی صحنه بردیم.

وی در انتها از کارهای آتی خود گفت و افزود: به امید خدا تک اجرایی در پیش رو داریم که به کارگردانی حمیدرضا رکنی به روی صحنه خواهد رفت و بنده مفتخرم به عنوان بازیگر در نمایش وی حضور داشته باشم و لازم به ذکر است که این نمایش یکی از نمایشنامه های بی نظیر استاد بیضایی می باشد.

عواملی که در نمایش «زندگی یک هنرمند» نقش داشتند به ترتیب: نویسنده: ژان آنوی، مترجم: منیژه محامدی، کارگردان: گلاره فرشچیان، مشاور کارگردان: حمید رضا رکنی، بازیگران(به ترتیب ورود):حمیدرضا رکنی، حانیه حقیقی، مریم فتحی، دانیال حسین پور، نگین غفاری، نیما حنانه، مهناز رضایی، علی ابراهیمی، مهدی عبدلی، فرشاد نجفی، محمد کرمانی، دیانا قضایی، طراح صحنه: گلاره فرشچیان، مدیر صحنه: سعید نوابی، طراح نور و طراح صدا: اوستا زادسر، دستیار نور و دستیار صدا: محمد قدوسی، منشی صحنه: نگین وکیلی، گریم: ملیکا رمضانی، طراح تیزر: مهدی عبدلی، عکاسان:  یوسف پیری، پیام احمدی کاشانی، فاطمه مجدنیا، سیاوش مرادیانی، تصویربردار: زهرا خلجی، روابط عمومی: پیام احمدی کاشانی، تهیه کننده: حمید رضا رکنی و با تشکر از: ارشام مودبیان، خانه نمایش مهرگان و دیگر دوستانی که همراهی کردند.

سینماخانه / خبرنگار و عکاس: پیام احمدی کاشانی

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار