حسین انتظامی شنبه ۱۶ اسفندماه در روز هفتم برپایی جشنواره «هنر زنده است» در پردیس تئاتر و موسیقی باغ کتاب تهران از این رویداد بازدید کرد.

رئیس سازمان سینمایی بعد از بازدید از بخش‌های مختلف ستاد برگزاری و اجرایی جشنواره، در جلسه‌ای با بهروز غریب‌پور رییس شورای سیاست‌گذاری، محمدمهدی عسگرپور عضو شورای سیاستگذاری، مازیار رضاخانی مدیر جشنواره و کمال تبریزی دبیر بخش فیلم جشنواره به گفت‌وگو نشست و در جریان نحوه برگزاری این رویداد قرار گرفت.

او در ادامه این بازدید با اشاره به موقعیت ویژه این رویداد گفت: از همت نام‌آوران عرصه فرهنگ و هنر تشکر می‌کنم که برای برگزاری باشکوه این جشنواره، تدبیر کردند. نفس فراهم کردن زمینه برای جوانان به جهت ارائه کار و دیده شدن کارهایشان در شرایط انفعالی که در این سال کرونایی وجود داشت و عده‌ای تصور می‌کردند که همه فعالیت‌ها باید تعطیل شوند، قابل قدردانی است.

انتظامی اظهار داشت: امروز آمدم تا به بزرگان خسته نباشید و خداقوت بگویم. ابراز امیدواری می‌کنم که برگزارکنندگان این جشنواره با تجربه‌ موفقی که امسال کسب کرده‌اند، تداوم داشته باشد.

رئیس سازمان سینمایی گفت: آنچه برای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارزش دارد، حضور نام آوران عرصه فرهنگ و هنر در این رویداد است.

او افزود: در این جشنواره استقبال قابل توجهی از سوی جوانان صورت گرفته است که این می‌تواند زمینه‌ساز بروز استعدادها باشد و جذابیت بیشتری برای جوان‌ها جهت ارائه کار از سراسر ایران داشته باشد. تقسیم‌بندی‌هایی که در بخش مختلف جشنواره وجود دارد، نوید نگاهی نو را می‌دهد و امیدوارم این کارها بیشتر مورد توجه قرار گیرند.

منبع: سوره سینما