رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

سی و پنجمین دوره جوایز اکادمی فیلم و هنرهای سینمایی اسپانیا (گویا) برندگان خود را در شاخه های مختلف معرفی کرد. به نقل از هالیوود ریپورتر، درام «دختران» اولین ساخته «پیلار پالامرو» با کسب جایزه بهترین فیلم،  بهترین کارگردان جدید و فیلمنامه از جوایز گویا ۲۰۲۱، موفق ترین فیلم در مهم ترین جوایز سالانه سینمای اسپانیا […]

سی و پنجمین دوره جوایز اکادمی فیلم و هنرهای سینمایی اسپانیا (گویا) برندگان خود را در شاخه های مختلف معرفی کرد.

به نقل از هالیوود ریپورتر، درام «دختران» اولین ساخته «پیلار پالامرو» با کسب جایزه بهترین فیلم،  بهترین کارگردان جدید و فیلمنامه از جوایز گویا ۲۰۲۱، موفق ترین فیلم در مهم ترین جوایز سالانه سینمای اسپانیا نام گرفت.

فیلم های «آن گم شده است» ساخته «دیوید پرز سانودو»، «عروسی رُزا» به کارگردانی «ایسار بولن»، آدو» به کارگردانی «سالواردو کالوو» و «مردم طبقه بالا» به کارگردانی «سِسک گای» دیگر فیلم هایی بودند که برای کسب جایزه بهترین فیلم جوایز گویا ۲۰۲۱ رقابت می کردند.

در سایر بخش ها، جایزه بهترین کارگردانی به «سالوادور کالوو» برای فیلم «آدو» رسید و جایزه بهترین بازیگر مرد و زن نقش اصلی نیز به ترتیب به «ماریو کاساس» برای فیلم «از خط عبور کن» و «پاتریسیا لوپز» برای فیلم «آن گمشده است» اختصاص یافت.

«آلبرتو سن خوان» برای فیلم «سانتیمانتال» و «ناتالی پوزا» برای نقش آفرینی در فیلم «عروسی رُزا» هم به ترتیب موفق به دریافت جایزه بهترین نقش مکمل مرد و زن شدند.

فیلم «پدر» به کارگردانی «فلورین زلر» (انگلستان) نیز در حالی جایزه بهترین فیلم غیراسپانیایی زبان را کسب کرد که در این شاخه «کورپس کریستی» (لهستان)، «یک افسر و یک جاسوس» (فرانسه) و «سقوط» (انگلستان) هم نامزد کسب جایزه بودند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار