رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 10 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

«سکوت! نام مردگان محفوظ است» در نخستین اکران در جشنواره های داخلی به بخش آزاد هجدهمین جشنواره فیلم تصویر راه یافت. به گزارش سینماخانه و به نقل از مشاور رسانه ای پروژه، چندی پیش، فیلم کوتاه «سکوت! نام مردگان محفوظ است» با طراحی و به کارگردانی رضا صورتی، مراحل نهایی تدوین را پشت سر گذاشت […]

«سکوت! نام مردگان محفوظ است» در نخستین اکران در جشنواره های داخلی به بخش آزاد هجدهمین جشنواره فیلم تصویر راه یافت.

به گزارش سینماخانه و به نقل از مشاور رسانه ای پروژه، چندی پیش، فیلم کوتاه «سکوت! نام مردگان محفوظ است» با طراحی و به کارگردانی رضا صورتی، مراحل نهایی تدوین را پشت سر گذاشت و اینک، در نخستین تجربه حضور در جشنواره های داخلی و خارجی، در بخش آزاد هجدهمین جشنواره فیلم تصویر در معرض نمایش عمومی گذاشته می شود.

«سکوت! نام مردگان محفوظ است» در سانس اول روزهای پایانی هجدهمین جشنواره فیلم تصویر، در ساعت ۱۴ روز یکشنبه، ۲۴ اسفند ماه ۱۳۹۹ به عنوان فیلم آغازکننده سانس در تالار استاد جلیل شهناز خانه هنرمندان ایران روی پرده نقره ای خواهد رفت.

این فیلم مستند و تجربی به بازخوانی حادثه آتش‌سوزی و ریزش ساختمان پلاسکو در ۳۰ دی ماه ۱۳۹۵ در چهارراه استانبول تهران با استفاده از عکسهای ثبت شده موجود از این بحران اقتصادی و انسانی از منظر شاهدان عینی واقعه از دیدگاه شخصی کارگردان می پردازد.

ساخته پیشین رضا صورتی کارگردان سینمای مستند، «از سایه درآمدگان» نام داشت که در قالب مستند پرتره، زندگی شخصی و حرفه ای “کاوه گلستان” عکاس خبری مشهور ایرانی را به تصویر می کشید.

عوامل فیلم مستند و تجربی «سکوت! نام مردگان محفوظ است» عبارتند از:

عکاس: حسین اسماعیلی، آهنگساز: جواد بیگلرزاده، تدوین: رضا صورتی، خشایار علی نیا، دستیار کارگردان: مهرنوش معصومی، صداگذاری و ترکیب صدا: خشایار علی نیا، نوازندگان: میثم قدرتی، پارسا عاشقان، جواد بیگلرزاده، مشاور رسانه: فرزاد جمشیددانایی، تهیه کنندگان: جواد بیگلرزاده، رضا صورتی.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار