رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 16 April

«جنایت بی‌دقت» به کارگردانی شهرام مکری در بخش سینمای جهان جشنواره فیلم هنگ‌کنگ به نمایش در می آید. «جنایت بی‌دقت» به کارگردانی شهرام مکری در بخش سینمای جهان چهل‌وپنجمین جشنواره فیلم هنگ‌کنگ حضور خواهد داشت. هفت فیلم دیگر از فیلمسازان ایرانی هم در این جشنواره به نمایش گذاشته می‌شود. در بخش سینمای جهان این فستیوال […]

«جنایت بی‌دقت» به کارگردانی شهرام مکری در بخش سینمای جهان جشنواره فیلم هنگ‌کنگ به نمایش در می آید.

«جنایت بی‌دقت» به کارگردانی شهرام مکری در بخش سینمای جهان چهل‌وپنجمین جشنواره فیلم هنگ‌کنگ حضور خواهد داشت. هفت فیلم دیگر از فیلمسازان ایرانی هم در این جشنواره به نمایش گذاشته می‌شود.

در بخش سینمای جهان این فستیوال که از دوازده فروردین به مدت ۲ هفته برگزار می‌شود فیلم های ایرانی چون «جنایت بی‌دقت» به کارگردانی شهرام مکری، «منطقه پایانی» به کارگردانی بردیا یادگاری و احسان میرحسینی، «خط فرضی» به کارگردانی فرنوش صمدی، «مجبوریم» به کارگردانی رضا درمیشیان، «رادیولوژی یک پرتره» به کارگردانی فیروزه خسروانی، «دشت خاموش» به کارگردانی احمد بهرامی، «پسر-مادر» به کارگردانی مهناز محمدی و  … به نمایش گذاشته خواهد شد.

۲ فیلم «رادیولوژی یک پرتره» و «دشت خاموش» در بخش مسابقه فیلم‌های اول و دوم این فستیوال هم به نمایش درمی‌آیند.

این جشنواره از قدیمی‌ترین فستیوال‌های آسیایی است و امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا، امکان دعوت از مهمانان خارجی را نخواهد داشت. در بخش‌های دیگر این فستیوال مروری بر سینمای ژاپن و بخش رقابتی فیلمسازان جوان چین هم به چشم می‌خورد.

«جنایت بی‌دقت» به تهیه‌کنندگی نگار اسکندرفر محصول موسسه فرهنگی هنری کارنامه است و پخش جهانی آن را نسرین میرشب در کمپانی «دریم لب» بر عهده دارد. این فیلم پیش از این در بخش رقابتی جشنواره هایی نظیر ونیز  و شیکاگو به نمایش گذاشته شده و جایزه هوگوی نقره ای شیکاگو را به دست آورده است. فستیوال های ویناله، توکیو فیلمکس، مد فیلم، شارجه، داکا و … از دیگر جشنواره هایی هستد که «جنایت بی دقت» در آنها حضور داشت.

منبع: مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار