به نقل از مشاور رسانه ای پروژه، فیلم سینمایی «شیرجه بزرگ» به کارگردانی کریم لک‌زاده و تهیه‌کنند‌گی محمدرضا شفیعی، به بخش مسابقه بین‌الملل هفدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فنتسپوآ برزیل راه یافت.

این جشنواره سالانه در شهر پورتو آلگرا کشور برزیل برگزار می شود و به نمایش فیلم‌های فانتزی اختصاص دارد.

امسال نیز همچون سال گذشته به دلیل شرایط کرونا و برگزاری جشنواره ها به صورت آنلاین، این جشنواره نیز از تاریخ ۹ تا ۱۸ آپریل (۲۰ تا ۲۹ فروردین ۱۴۰۰) به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

در این جشنواره برزیلی، بیش از ۱۰۰ فیلم کوتاه و ۵۰ فیلم بلند از ۳۵ کشور به نمایش درخواهد آمد. این رویداد هنری به دلیل اهمیت و محبوبیت به لحاظ ژانر و موضوع در جهان و امریکای لاتین، امسال میزبان ۲۵ فیلم است که نخستین حضورجهانی خود را در این فستیوال تجربه خواهند کرد.

سومین اثر بلند کریم لک‌زاده متاثر از شرایط کرونا، در آبان‌ماه سال جاری به پایان مراحل فنی رسید.

«شیرجه بزرگ» روایت‌گر قصه مَرد و مریم است که برای یافتن گمشده شان همراه با سه جامانده از یک گروه سیرک، وارد سفری پر ماجرا در جاده ها می شوند.

در این فیلم سینمایی هنرمندانی چون: سونیا سنجری، پگاه آهنگرانی، پدرام شریفی، ساسان کاوه، حامد نجابت، علی سعدی،محمد رضاپور مقدم،زهرا ابراهیمی، اصلان شاه ابراهیمی، میثم دامن زه، بهزاد دورانی و نوشین کریمی به ایفای نقش می پردازند.

عوامل «شیرجه بزرگ» عبارتند از:  تهیه کننده: محمدرضا شفیعی، نویسنده و کارگردان: کریم لک زاده، دستیار اول کارگردان:مقداد محمدی نژاد، مدیرتولید: محمد ثامر بریمی، مدیر فیلمبرداری: پویان رنجبر، مدیرصدابرداری:هادی معنوی پور، مدیرتدارکات: امین زاهدمنش، طراح صحنه و لباس:کریم لک زاده، مهسا ابراهیم زادگان، طراح گریم: کریم لک زاده، تدوین: پویان شعله ور، صداگذاری:امین شریفی، سرمایه گذاران: موسسه فرهنگی هنری وصف صبا، محسن خباز، عکاس: محمد حسن زاده، مشاوره رسانه ای: زهرا دمزآبادی، مجری طرح: موسسه فرهنگی هنری وصف صبا.

منبع: سوره سینما