رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 2 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

به کارگردانی و‌ تهیه کنندگی مهران مدیری از روز یکشنبه، یکم فرودین سال ۱۴۰۰ از دو پلتفرم فیلیمو‌ و نماوا پخش خواهد شد. در این سریال طنز پیمان قاسم‌خانی طراحی و سرپرستی فیلمنامه را برعهده دارد و امیر برادران به عنوان نویسنده مهران مدیری را همراهی می‌کند. در خلاصه داستان «دراکولا» آمده است: ژاله کبیری […]

به کارگردانی و‌ تهیه کنندگی مهران مدیری از روز یکشنبه، یکم فرودین سال ۱۴۰۰ از دو پلتفرم فیلیمو‌ و نماوا پخش خواهد شد.

در این سریال طنز پیمان قاسم‌خانی طراحی و سرپرستی فیلمنامه را برعهده دارد و امیر برادران به عنوان نویسنده مهران مدیری را همراهی می‌کند.

در خلاصه داستان «دراکولا» آمده است: ژاله کبیری همسر جدید کامران کامروا که ۳ سال است با او ازدواج کرده برای او جشن تولد گرفته و همه آشنایان و دوستان را دعوت کرده تا ثروت خود را برای دیگران به نمایش بگذارد.کامران کامروا هم موسسه خیریه جدیدی برای کودکان کار راه‌اندازی کرده و مانند گذشته به پولشویی مشغول است و مهیار مهرافزون را به استخدام خود درآورده است. مهمانی باشکوهی برپاست و ما با دوستان و خانواده جدید کامروا آشنا می‌شویم.

مهران مدیری، ویشکا آسایش، سیما تیرانداز، گلاره عباسی، محمد بحرانی و نیما شعبان‌نژاد، اندیشه فولادوند،احسان امانی، گلاره دربندی، مرتضی زارع، شکیلا سماواتی، مرجان مومنی، فرنوش نیک اندیش و حامد وکیلی در این سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند.

«دراکولا» محصولی از فیلم مارکت است که قرار است روزهای یک شنبه ساعت ۲۰ از فیلیمو و نماوا منتشر شود.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار