رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

فصل چهارم ایرانگرد در حالی در عید نوروز از شبکه یک سیما پخش می‌شود که ساعت پخش آن مناسب این مجموعه پرطرفدار نیست. مجموعه مستند «ایرانگرد» به کارگردانی جواد قارایی یکی از تولیدات باکیفیت تلویزیون در سال‌های اخیر است که پخش آن از صدا و سیما توجهات بسیاری را به خود جلب کرده است. نمایش […]

فصل چهارم ایرانگرد در حالی در عید نوروز از شبکه یک سیما پخش می‌شود که ساعت پخش آن مناسب این مجموعه پرطرفدار نیست.

مجموعه مستند «ایرانگرد» به کارگردانی جواد قارایی یکی از تولیدات باکیفیت تلویزیون در سال‌های اخیر است که پخش آن از صدا و سیما توجهات بسیاری را به خود جلب کرده است. نمایش طبیعت بکر و زیبای کشورمان در کنار روایت درست و بجا از این منابع طبیعی باعث شد تا این مجموعه طرفداران زیادی پیدا کند.

فصل سوم از ایرانگرد در حالی نوروز ۱۳۹۷ روی آنتن رفت که با استقبال مخاطبین، قول ساخت و پخش فصل چهارم آن در نوروز ۱۴۰۰ داده شد. جواد قارایی تهیه‌کننده و کارگردان این مجموعه مستند در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، از پخش بخشی از ایرانگرد ۴ در نوروز ۱۴۰۰ خبر داد.

وی در این زمینه گفت: در نوروز ۱۴۰۰، بخشی از ایرانگرد ۴ آماده شده است که در ۱۰ قسمت ۳۰ دقیقه‌ای روی آنتن شبکه یک سیما خواهد رفت. متأسفانه به دلیل محدودیت‌هایی که بعد از ویروس کرونا برای گروه پیش آمد و هم‌چنین شکستگی پای من که در اواسط کار رخ داد، نتوانستیم این مجموعه را به صورت کامل آماده کنیم.

قارایی با اشاره به جزئیات پخش ایرانگرد ۴ گفت: براساس برنامه‌ریزی شبکه یک سیما، قرار است ایرانگرد هر شب ساعت ۱۲ شب روی آنتن برود و بازپخش آن ساعت ۸ صبح و بازپخش دوم ساعت ۵ بعد ازظهر روز بعد است. البته انتظار داشتیم که ایرانگرد بعد از سریال نون خ پخش شود که متأسفانه این اتفاق رخ نداد و ساعت پخش آن ۱۲ شب قرار داده شده است که اکثر مردم خوابیده‌اند.

تهیه‌کننده ایرانگرد ۴ ضمن معرفی جاذبه‌های طبیعی استان‌هایی که در این فصل معرفی می‌شوند، گفت: در این فصل به استان‌های هرمزگان، لرستان، خوزستان، اردبیل و سمنان سفر کردیم و جاذبه‌های طبیعی زیبای کشورمان را معرفی کرد‌ه‌ایم.

وی در خصوص ادامه ساخت ایرانگرد ۴ گفت: در بهار ۱۴۰۰ ادامه تصویربرداری را خواهیم داشت و تا تابستان ۱۴۰۰ ایرانگرد ۴ به صورت کامل تحویل شبکه یک سیما می‌شود.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار