رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 6 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

«هفته خاکستری» آخرین ساخته سینمایی سید جواد موسوی در ژانر وحشت پس از صدور پروانه نمایش آماده عرضه در شبکه‌های مجازی و نمایش خانگی شد. فیلم سینمایی هفته خاکستری اثری متفاوت در ژانر ترس و تعلیق است که سید جواد موسوی مضاف بر کارگردانی، فیلمنامه آن را به رشته تحریر درآورده و عباس حسین زاده در ۴٠ جلسه تولیدی آن را به […]

«هفته خاکستری» آخرین ساخته سینمایی سید جواد موسوی در ژانر وحشت پس از صدور پروانه نمایش آماده عرضه در شبکه‌های مجازی و نمایش خانگی شد.

فیلم سینمایی هفته خاکستری اثری متفاوت در ژانر ترس و تعلیق است که سید جواد موسوی مضاف بر کارگردانی، فیلمنامه آن را به رشته تحریر درآورده و عباس حسین زاده در ۴٠ جلسه تولیدی آن را به قاب تصویر کشانده است.

از مهمترین ویژگی های این اثر سینمایی فیلمنامه ای سرشار از کشمکش، تعلیق و هیجان است که مخاطب را با خود همراه کرده و تا مرز ترس و وحشت فرو می برد.

داستان هفته خاکستری روایت هفت روز پر تشنج دوبرادر است که برای خروج از مرز مدتی را در مهمانخانه ای عجیب و مرموزی اقامت می کنند.

سیدجواد موسوی افزون بر تدریس و نگارش نمایشنامه‌هایی چون خون آشام کشی و مرگ خنده دار یک دوچرخه سوار استقامت، کارگردانی هفت فیلم کوتاه را نیز در کارنامه خود ثبت کرده است.

نخستین اثر سینمایی موسوی با عنوان اینک انسان در بیست و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر مورد استقبال اهالی سینما و منتقدین قرار گرفت. همچنین از مهمترین آثار این فیلمساز نو اندیش می توان به نگارش کتاب ۵۵ داستان سینمایی تحت عنوان «زامپانو وارد می شود» اشاره کرد.

هفته خاکستری آخرین ساخته سینمایی سیدجواد موسوی اثری کاملا مستقل است که امیر مومنی اصل تهیه کنندگی آن را به عهده داشته است.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار