رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

مدیر گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما با اشاره به فضای فصل دوم «گاندو» که نوروز ۱۴۰۰ پخش می شود بیان کرد که این سریال قصه ملتهبی دارد. مهدی آذرپندار مدیر گروه فیلم و سریال شبکه سه در گفتگو درباره پخش سریال نوروزی این شبکه در ایام نوروز ۱۴۰۰ بیان کرد: سریال نوروز ما «گاندو ۲» خواهد […]

مدیر گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما با اشاره به فضای فصل دوم «گاندو» که نوروز ۱۴۰۰ پخش می شود بیان کرد که این سریال قصه ملتهبی دارد.

مهدی آذرپندار مدیر گروه فیلم و سریال شبکه سه در گفتگو درباره پخش سریال نوروزی این شبکه در ایام نوروز ۱۴۰۰ بیان کرد: سریال نوروز ما «گاندو ۲» خواهد بود و با همین عنوان هم از شبکه سه پخش می‌شود.

وی درباره تفاوت‌ها در اطلاع رسانی نسبت به نام سریال و حتی پخش آن توضیح داد: علت اینکه اطلاع رسانی‌های متفاوتی نسبت به این سریال و به طور کلی سریال نوروزی شبکه سه صورت گرفت، حساسیت‌هایی است که حول پخش گاندو وجود داشت و در واقع غرض این بود که فشارها و حساسیت‌ها نسبت به پخش این سریال کاهش پیدا کند.

مدیر گروه فیلم و سریال شبکه سه درباره زمان پخش سریال نیز بیان کرد: این سریال از شنبه ۳۰ اسفند ساعت ۲۰:۴۵ روی آنتن شبکه سه می‌رود.

آذرپندار درباره باکس پخش سریال شبکه سه در ایام نوروز که پیش از این ساعت ۲۰ بود، گفت: خوشبختانه باکس سریال نوروزی بعد از سه سال که ساعت ۲۰ بود، با نظر مثبت معاون سیما اقای شاه‌آبادی به ۲۰:۴۵ منتقل شده است که حتماً اتفاق مثبتی است. چون ساعت ۲۰ در شش ماهه نخست زمان مناسبی نیست. ان شا الله از امروز هم تیزرهای سریال روی آنتن می‌رود و در مورد زمان پخش اطلاع رسانی خواهد شد.

مدیرگروه فیلم و سریال‌های شبکه سه در ادامه درباره ویژگی‌های این مجموعه عنوان کرد: می‌توانم قول بدهم که مثل فصل یک، کاری با جذابیت بالا به لحاظ پروداکشن و قصه خواهیم داشت و این فصل حتی از فصل نخست پروداکشن بزرگ‌تری دارد. اتفاقات متفاوتی هم در قصه این سریال رخ می‌دهد که به موقع اطلاع رسانی می‌شود.

وی درباره پخش سریال اکشن جاسوسی در ایام نوروز و جلب مخاطب نیز گفت: تا به حال در این ایام اکشن جاسوسی پخش نشده است و اتفاق جدیدی است. «گاندو ۲» برای مخاطب جذاب خواهد بود و مؤلفه‌های جذابیت فصل نخست از جمله قصه، ترکیب بازیگران فصل نخست و پروداکشن کاملاً در آن حفظ شده است.

آذرپندار درباره پرونده‌های امنیتی که در این سریال به آنها پرداخته شده است، نیز گفت: بهتر است که فعلاً وارد جزئیات نشویم، اما این سریال قصه ملتهبی دارد. به هر حال فکر می‌کنم کارهای جاسوسی امنیتی که در یکی دو سال اخیر پخش شده است، همگی با استقبال رو به رو بوده است و گاندو جز آن دسته از سریال‌هایی است که مطالبه ساخت فصل دوم ان وجود داشته است.

وی در پایان بیان کرد: «بانوی عمارت» و «نجلا» هم جزو همین سریال‌ها بوده‌اند که مخاطب دوست دارد فصل دوم آنها را ببیند و از همین رو، ان شا الله به زودی این دو سریال هم وارد پروسه ساخت خواهند شد.

منبع: مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار