رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

ساعت پخش سریال‌های نوروزی «نون. خ»، «هم بازی»، «گاندو۲»، «نوروز رنگی» و «دست انداز» مشخص شد. باکس سریال‌های شبکه‌های مختلف سیما از شنبه ۳۰ اسفندماه و همزمان با تحویل سال نو، به‌روز می‌شود و پخش سریال‌های ویژه تعطیلات نوروزی کلید می‌خورد. شبکه اول طی دو روز ۲۹ و ۳۰ اسفندماه، دو قسمت باقی‌مانده از سریال […]

ساعت پخش سریال‌های نوروزی «نون. خ»، «هم بازی»، «گاندو۲»، «نوروز رنگی» و «دست انداز» مشخص شد.

باکس سریال‌های شبکه‌های مختلف سیما از شنبه ۳۰ اسفندماه و همزمان با تحویل سال نو، به‌روز می‌شود و پخش سریال‌های ویژه تعطیلات نوروزی کلید می‌خورد.

شبکه اول طی دو روز ۲۹ و ۳۰ اسفندماه، دو قسمت باقی‌مانده از سریال نوروزی سال گذشته خود یعنی «پایتخت ۶» را روانه آنتن می‌کند تا ابتدا پرونده این مجموعه بسته شود و پس از آن سری جدید سریال «نون خ» روانه آنتن شود.

شوخی‌های دنباله‌دار جناب «نون. خ»

فصل سوم سریال «نون. خ» ساخته سعید آقاخانی در حالی به آنتن نوروزی رسید که این فصل از سریال بازیگران جدیدی دارد و برخی بازیگران نیز حذف شده‌اند.

با این حال خود سعید آقاخانی، دخترانش و مردمانی که نقش کردها را داشتند همچنان در سریال حضور دارند. علاوه بر آنها شقایق دهقان، علی صادقی، سیروس میمنت، پاشا جمالی و… نیز به ایفای نقش می‌پردازند.

«نون. خ» به تهیه کنندگی مهدی فرجی ساخته شده است و فضایی طنز دارد. این مجموعه به نویسندگی امیر وفایی نوشته شده و تاکنون به فصل سوم رسیده است.

این سریال در نوروز ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه اول سیما پخش می‌شود و بازپخش آن ساعت ۳ بامداد، ۹ صبح و ۳ بعدازظهر است.

عاشقانه «هم بازی»

سریال «هم بازی» به کارگردانی سروش محمدزاده همچنان فرآیند تصویربرداری را طی می‌کند. این سریال به تهیه کنندگی نوید محمودی ساخته شده است و مریم اسمی خانی نیز نویسندگی آن را بر عهده دارد.

«هم بازی» یک ملودرام عاشقانه است که اولین تجربه محمدزاده در سریال سازی است. هرچند او این روزها «سیاوش» را هم در شبکه نمایش خانگی دارد.

در «هم بازی» بازیگرانی چون آتیلا پسیانی و همایون ارشادی حضور دارند و همچنین حضور بازیگران جوان همچون مریم مومن، حسین مهری، نیلوفر کوخانی و… نیز در این سریال پررنگ است.

«هم بازی» در نوروز ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه دوم سیما پخش می‌شود و بازپخش آن ساعت ۱۲، ۱۶:۱۵ و ۳۰ دقیقه بامداد است.

اکشن جاسوسی «گاندو ۲»

شبکه سه برای نوروز ۱۴۰۰ فصل دوم «گاندو» را در نظر گرفته است و برای اولین بار مخاطبان می‌توانند شاهد یک سریال امنیتی و جاسوسی در باکس نوروزی باشند.

این سریال که روز گذشته تیزرهای آن نیز به پخش رسید همچون فصل اول قصه ملتهبی دارد و از پروداکشن عظیم‌تری نسبت به فصل اول برخوردار است.

در این فصل نیز بازیگرانی چون وحید رهبانی، داریوش فرهنگ، علی افشار، مجید نوروزی حضور دارند و تعداد زیادی از بازیگران نیز به سریال اضافه شده‌اند.

«گاند و۲» در نوروز ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۴۵ از شبکه سه سیما پخش می‌شود و بازپخش آن ساعت ۱۴:۳۰ و ۱:۱۵ بامداد است.

کمدی دهه شصتی «نوروز رنگی»

شبکه پنج نیز امسال یک سریال کمدی در دستور کار قرار داده است که علی مسعودی معروف به مشهدی کارگردانی اش را بر عهده دارد. این دومین سریال مسعودی در مقام کارگردان است.

این سریال در حال و هوای دهه ۶۰ می‌گذرد و در مشهد تصویربرداری شده است.

همچنین یوسف تیموری، جواد خواجوی خود علی مسعودی از جمله بازیگرانش هستند.

«نوروز رنگی» در نوروز ۱۴۰۰ ساعت ۲۰ از شبکه پنج سیما پخش می‌شود و بازپخش آن ساعت ۱۵ است.

آیتم‌های «دست‌انداز»

همچنین شبکه نسیم امسال مجموعه «دست‌انداز» را به کارگردانی شهاب عباسی در نظر گرفته است.

شهاب عباسی بعد از «خنده بازار» و «دست به نقد» حالا مجموعه آیتمی دیگری را به نام «دست‌انداز» تولید کرده است که در این نوروز هر شب پخش خواهد شد.

شهاب عباسی، آرش میراحمدی، ابراهیم شفیعی، بهراد خرازی، کوروش معصومی، مرتضی رستمی، سوسن پرور، فرشته ترابی، بهنوش بختیاری و… از بازیگران این مجموعه هستند.

«دست‌انداز» در نوروز ۱۴۰۰ هر شب ساعت ۲۰ روی آنتن می‌رود.

منبع: مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار