رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

رادیو نمایش در ویژه برنامه تحویل سال نو ۱۴۰۰، میزبان کمدین‌ها، بازیگران و خوانندگان قدیمی رادیو می‌شود. به نقل از روابط عمومی رادیو نمایش، میثم کریمی تهیه کننده برنامه رادیویی «۱۴ دو صفر» گفت: برنامه رادیویی «۱۴ دو صفر» از ساعت ۱۱ صبح تا ۳ بعدازظهر روز شنبه ۳۰ اسفند از استودیو ۸ که قدیمی‌ترین […]

رادیو نمایش در ویژه برنامه تحویل سال نو ۱۴۰۰، میزبان کمدین‌ها، بازیگران و خوانندگان قدیمی رادیو می‌شود.

به نقل از روابط عمومی رادیو نمایش، میثم کریمی تهیه کننده برنامه رادیویی «۱۴ دو صفر» گفت: برنامه رادیویی «۱۴ دو صفر» از ساعت ۱۱ صبح تا ۳ بعدازظهر روز شنبه ۳۰ اسفند از استودیو ۸ که قدیمی‌ترین استودیو ایران است، روی آنتن شبکه رادیویی نمایش می‌رود.

وی افزود: مهمانان این برنامه از کمدین‌ها، خواننده‌ها و بازیگران قدیمی رادیو هستند. آیتم‌های ویژه‌ای هم تدارک دیده شده است، به عنوان مثال آیتم درگذشتگان سال ۹۹، آیتم مدافعان سلامت، آیتم ویژه آخرین سال قرن یعنی سال ۱۴۰۰ که در آن اتفاقات مهم قرن را بررسی کردیم.

کریمی ادامه داد: مجریان این برنامه اسماعیل باستانی و شیما جان قربان هستند و محسن فراهانی و زهرا رحیم حسینی نیز نویسندگی آن را بر عهده دارند.

این تهیه کننده رادیویی در پایان گفت: امسال سال خاصی است و این برنامه هم خاص خواهد بود. امیدوارم شنوندگانی که قرار است سال تحویل با رادیو نمایش باشند، از شنیدن این برنامه لذت ببرند.

منبع: مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار