رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

شبکه‌های مختلف سیما برای لحظه تحویل سال برندهای خود را به صف کرده‌اند؛ پیروز رقابت میان این برندها برای جذب مخاطب بیشتر در آستانه نوروز ۱۴۰۰ کدام شبکه خواهد بود؟ تحویل سال طلایی‌ترین باکس تلویزیون برای جذب مخاطب است به گونه‌ای که هر شبکه بیشترین ایده‌هایش را برای همین بازه زمانی صرف می‌کند تا بهترین […]

شبکه‌های مختلف سیما برای لحظه تحویل سال برندهای خود را به صف کرده‌اند؛ پیروز رقابت میان این برندها برای جذب مخاطب بیشتر در آستانه نوروز ۱۴۰۰ کدام شبکه خواهد بود؟

تحویل سال طلایی‌ترین باکس تلویزیون برای جذب مخاطب است به گونه‌ای که هر شبکه بیشترین ایده‌هایش را برای همین بازه زمانی صرف می‌کند تا بهترین برنامه را ارائه و بیشترین مخاطب را جذب کند.

امسال هم فضای رقابتی شبکه‌های سیما برای برگزاری یک تحویل سال پرمخاطب ادامه دارد و هر شبکه جمعی از خوانندگان و هنرمندان و ایده‌ها را به کار بسته است تا مخاطب را جذب کند که البته باید دید کدام شبکه موفق‌تر است. امسال هم هر شبکه ویژه برنامه‌ای را برای تحویل سال تدارک دیده است تحویل سالی که کرونا هنوز بر آن سایه انداخته است و ماسک و پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی جزئی از آنهاست.

در اینجا مروری بر برنامه‌های مختلف تحویل سال در هر شبکه داریم و معرفی مختصری می‌کنیم تا مخاطبان در واپسین ساعات تحویل سال ۹۹ و آغاز سال ۱۴۰۰ برنامه‌های مورد علاقه خود را دنبال کنند. علی ضیا، محمد سلوکی و نجمه جودکی، احسان علیخانی، سید مهراد ضیایی، محیا اسناوندی و وحید رونقی و همچنین رامبد جوان و مهران مدیری از جمله این مجریان هستند.

شبکه یک؛ علی ضیا

چند سالی است که تحویل سال شبکه یک بر عهده علی ضیا است و وی چند سالی اجرای ویژه برنامه‌های مناسبتی این شبکه را بر عهده دارد. او یک سال پیش برنامه تحویل سال را با چهره‌های مردمی کلید زد و نوروز سال جاری که قرار بود دومین دور از معرفی این چهره‌ها را داشته باشد به دلیل کرونا برنامه‌اش متوقف شد.

علی ضیا دو شب است که ویژه برنامه تحویل سال را شروع کرده است و طراحی‌های آیتمی مختلفی هم داشته است. از دعوت از خوانندگان گرفته تا تست بازیگری و اجرای استندآپ کمدی.

او امروز ۳۰ اسفند از ۹ صبح برنامه خود را آغاز می‌کند و دوباره برنامه را با حضور چهره‌های هنری، ورزشی و خوانندگان پیش می‌برد.

شبکه دو؛ چالش نجمه جودکی در «صبح فروردین»

نجمه جودکی و محمد سلوکی ویژه برنامه تحویل سال شبکه دو را با نام «صبح فروردین» اجرا می‌کنند که امروز از ساعت ۱۰ صبح شروع می‌شود.

این برنامه قرار است آئین‌های نوروزی اقوام مختلف کشور را پررنگ کند و همچنین با رویکرد تجلیل از کادر درمانی روی آنتن می‌رود.

تهیه کننده این برنامه امیرحسین آذر است و قرار است تا ساعت ۱۶ ساعاتی پس از تحویل سال به طول بکشد.

این جزو معدود دفعاتی است که نجمه جودکی اجرای یک برنامه نوروزی را به عهده می‌گیرد و باید دید زوج جودکی و سلوکی چگونه از پس این برنامه برمی‌آیند.

شبکه سه؛ احسان علیخانی و «عصر جدید»

شبکه سه در سه ویژه برنامه به استقبال تحویل سال رفت که از پنجشنبه ۲۸ اسفند آغاز شد و امروز جمعه سی ام اسفند آخرین مرحله و معرفی قهرمان فصل جدید «عصر جدید» را روی آنتن می‌برد.

احسان علیخانی در شب اول میزبان پنج گروه برگزیده «عصر جدید» بود که به فینال مسابقه راه یافته‌اند. شب دوم بخشی از برنامه با اجرای ایمان قیاسی روی آنتن رفت و او میزبان پنج برگزیده فصل پیش بود و سپس خود علیخانی در بخش دوم برنامه حاضر شد.

ویژه برنامه «عصر جدید» امروز ۳۰ اسفند ساعت ۱۰ صبح آغاز می‌شود و تا چند ساعت ادامه دارد و مثل شب‌های پیش از خوانندگان هم بهره می‌گیرد.

شبکه چهار؛ مصطفی امامی و مهرداد ضیایی

مصطفی امامی در چند سال اخیر بیشتر در برنامه‌های اینترنتی و اخیراً هم با برنامه «پشت صحنه» رادیو تهران فعالیت داشته است که سوالات حاشیه‌ای و بعضاً جنجالی او هم در شبکه‌های اجتماعی وایرال می‌شد. با این حال او در تلویزیون هم فعالیت داشت و کارگردانی چند برنامه و مسابقه را بر عهده داشته است و حالا با این برنامه بعد از مدت‌ها در یک اجرای جدی تلویزیونی حضور خواهد داشت.

مهرداد ضیایی نویسنده و بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینما دیگر مجری این برنامه است. او چند وقتی هم اجرای برنامه‌ای شبانه با نام «اهالی شب» را بر عهده داشت که با چهره‌های مختلف درباره فعالیت‌ها و کارنامه کاری و اتفاقات مختلف گپ می‌زد.

تهیه کننده این برنامه میثم محمدحسنی است و از ساعت ۱۰ صبح به استقبال نوروز ۱۴۰۰ خواهد رفت.

شبکه پنج؛ محیا اسناوندی و وحید رونقی

شبکه پنج هم مثل شبکه سه از چند شب پیش به استقبال نوروز ۱۴۰۰ رفت. این شبکه با برنامه «نوروز در نوروز» و با حضور دو مجری و یک میزبان خواننده روی آنتن رفته است.

محیا اسناوندی و وحید رونقی دو مجری این برنامه بودند و شبکه پنج هم مثل شبکه دو از یک مجری خانم هم بهره گرفته است. همچنین رضا صادقی که از شب اول مهمان ویژه این برنامه بود طی این شب‌ها به عنوان میزبان هم حضور داشت و امروز هم این دو مجری را همراهی خواهد کرد.

این برنامه ویژه برنامه‌اش را از باقی شبکه‌ها زودتر شروع می‌کند و امروز از هشت صبح تا چهار بعد از ظهر روی آنتن می‌رود و پذیرای چهره‌های مختلفی در بخش‌ها و آیتم‌های برنامه است.

شبکه نسیم؛ خندوانه و دورهمی

شبکه نسیم این میان ویژه برنامه به روال برنامه‌های زنده شبکه ای اصلی سیما ندارد با این حال دو برنامه شاخص و اصلی این شبکه در روز تحویل سال برای مخاطبان تدارک ویژه ای دیده‌اند.

برنامه «خندوانه» که از چندی پیش، پخش آن آغاز شده است ساعت ۱۰ صبح با قسمت ویژه تحویل سال روی آنتن می‌رود که از چهره‌های مختلف هنری برای بازی در بخش‌های پانتومیم و استندآپ کمدی دعوت کرده است.

«دورهمی» نیز از ساعت ۱۳:۳۰ روی آنتن می‌رود و همانطور که پیش از این گفته شده است در این قسمت ویژه که قسمت پایانی «دورهمی» هم هست احسان علیخانی مهمان مهران مدیری است و حتی در بخشی از برنامه جای خود را با مدیری عوض می‌کند و از او پرسش خواهد کرد.

منبع: مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار