رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 6 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

«آواتار» جیمز کامرون در اکران مجددش با ۱۴ میلیون فروش صدرنشین گیشه این هفته کشور چین شد. به نقل از ورایتی، «آواتار» ساخته جیمز کامرون این هفته با فروش ۱۴ میلیونی در طی سه روز بار دیگر صدرنشین گیشه آخر هفته چین شد. «آواتار» محصول سال ۲۰۰۹ از روز ۱۲ مارس یعنی ۱۰ روز پیش […]

«آواتار» جیمز کامرون در اکران مجددش با ۱۴ میلیون فروش صدرنشین گیشه این هفته کشور چین شد.

به نقل از ورایتی، «آواتار» ساخته جیمز کامرون این هفته با فروش ۱۴ میلیونی در طی سه روز بار دیگر صدرنشین گیشه آخر هفته چین شد.

«آواتار» محصول سال ۲۰۰۹ از روز ۱۲ مارس یعنی ۱۰ روز پیش که مجددا در کشور چین اکران شده هر روز در جایگاه اول پرفروش ترین قرار گرفته است.

در طی این ده روز اکران مجدد فیلم «آواتار» این فیلم در مجموع ۴۴ میلیون به چنگ آورده است.

این ساخته جیمز کامرون در سال اکرانش یعنی سال ۲۰۱۰ در کشور چین یک فروش فوق العاده داشت و توانست ۲۰۳ میلیون دلار در گیشه بدست بیاورد.

فیلم «آواتار» به تازگی به لطف اکران مجدد در کشور چین رکورد پرفروش ترین فیلم تاریخ را از «انتقام جویان: پایان بازی» اثر مارول بازپس گرفت.

«آواتار» پیش تر با ۲ میلیارد و ۷۸۹ میلیون دلار پرفروش ترین فیلم تاریخ بود که سال ۲۰۱۹ این رکورد توسط «انتقام جویان» با فروش ۲ میلیارد و ۷۹۰ میلیون شکست با این حال «آواتار» چندی پیش توانست با فروش در گیشه چین این رکورد تاریخی را دوباره از آن خود کند.

در گیشه کشور چین، درام کمدی «سلام مامان» با فروش ۶٫۷ میلیون دلاری در رتبه دوم این هفته قرار گرفت. «سلام مامان» از آغاز سال نوی چینی در میان سه فیلم پرفروش این کشور جای داشته است.

فیلم تریلر «پایان بازی» با بازی اندی لو نیز با ۳٫۷ میلیون دلار در جایگاه سوم پرفروش ترین های این هفته چین قرار گرفت، رتبه چهارم جدول فروش نیز به فیلم کمدی «برنامه ریزی کلی» با ۲٫۷۳ میلیون دلار رسید.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار