رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 9 خبر


  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۱ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 20 April

تلویزیون در تدارک پخش مناظره بین نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ در دکوری فعلا با هشت جایگاه است. با داغ شدن بحث انتخابات ریاست‌جمهوری، یکی از خبرهایی که بسیاری دنبال آن هستند این است که آیا مناظره‌های نامزدهای انتخابات دوره سیزدهم همچون سال‌های گذشته از تلویزیون پخش می‌شود یا خیر؟ حال جدیدترین شنیده‌ها حاکی از آن […]

تلویزیون در تدارک پخش مناظره بین نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ در دکوری فعلا با هشت جایگاه است.

با داغ شدن بحث انتخابات ریاست‌جمهوری، یکی از خبرهایی که بسیاری دنبال آن هستند این است که آیا مناظره‌های نامزدهای انتخابات دوره سیزدهم همچون سال‌های گذشته از تلویزیون پخش می‌شود یا خیر؟

حال جدیدترین شنیده‌ها حاکی از آن است که تلویزیون در تدارک برنامه مناظره است و فعلا دکوری را با هشت جایگاه مدنظر قرار داده است. هنوز جزییات بیشتری از این برنامه که شبکه پخش و مجری آن کیست، مشخص نشده است و البته هنوز هم زمان برای اعلام رسمی این خبر هست.

اولین مناظره‌های تلویزیونی نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری در سال ۸۸ کلید خورد که محمود احمدی‌نژاد، میرحسین موسوی، مهدی کروبی و محسن رضایی نامزدهای آن بودند. در این مناظرات که به صورت زنده با مجری‌گری رضا پورحسین از شبکه سه سیما پخش می‌شد، چالش‌ها و بحث‌هایی پدیدار شد که برای مخاطبان جالب و کنجکاو برانگیز می‌شد.

پس از آن در سال ۱۳۹۲ و در دور بعدی انتخابات ریاست جمهوری بار دیگر مناظره‌ای میان نامزدها شامل محمدباقر قالیباف، علی‌اکبر ولایتی، غلامعلی حدادعادل، سعید جلیلی، محسن رضایی، محمدرضا عارف، حسن روحانی و محمد غرضی برپا شد که روی آنتن شبکه یک سیما رفت و گرداننده آن مرتضی حیدری بود.

سومین مناظرات در سال ۹۶ میان حسن روحانی، سید ابراهیم رییسی، سید مصطفی میرسلیم، سید مصطفی هاشمی‌طبا، اسحاق جهانگیری، محمدباقر قالیباف برگزار شد که در ابتدا اخباری مبنی بر پخش نشدن زنده آن منتشر شد که با مخالفت وزارت کشور روبرو شده و به صورت زنده روی آنتن شبکه یک سیما رفت که گرداننده آن مرتضی حیدری بود. در نهایت در این انتخابات نیز حسن روحانی موفق به کسب آرا شد.

مناظره های ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰ چهارمین دور مناظره هاست و باید دید به چه شکل و از کدام شبکه پخش خواهد شد. نکته مهم انتخاب مجری این مناظره هاست که انتظار می رود فردی باشد که ضمن اداره فضای مناظره بتواند شور و حالی نیز به این برنامه بدهد. همچنین گفته می شود که باز هم مساله پخش زنده محل بحث و تبادل نظر است.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار