رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March
  • سه شنبه 3 فروردین 1400 - 12:49
  • کد خبر : 64700
  • هنرمندان
  • چاپ خبر : رضا صادقی: با پذیرفتن پیشنهاد مجری‌گری خواستم حال مردم را کمی بهتر کنم

رضا صادقی خواننده پاپ که این روزها به عنوان میزبان ویژه برنامه زنده «نوروزترین نوروز» شبکه پنج سیما در این برنامه حضور دارد، درباره تجربه مجری‌گری گفت. رضا صادقی در پاسخ به این پرسش که برنامه «نوروزترین نوروز» شبکه پنج ویژه نوروز ۱۴۰۰ را چطور ارزیابی کردید، گفت: برنامه «نوروزترین نوروز» یک برنامه دلی بود […]

رضا صادقی خواننده پاپ که این روزها به عنوان میزبان ویژه برنامه زنده «نوروزترین نوروز» شبکه پنج سیما در این برنامه حضور دارد، درباره تجربه مجری‌گری گفت.

رضا صادقی در پاسخ به این پرسش که برنامه «نوروزترین نوروز» شبکه پنج ویژه نوروز ۱۴۰۰ را چطور ارزیابی کردید، گفت: برنامه «نوروزترین نوروز» یک برنامه دلی بود و به این دلیل آن را دوست داشتم و حس خوبی از حضور در آن داشتم.

وی ادامه داد: «نوروزترین نوروز» یک برنامه کاملا در لحظه بود، شبیه به لایو اینستاگرامی که از قبل نمی دانید چه اتفاقی رخ خواهد داد. «نوروزترین نوروز» بدون هیچ ادعایی در اجرا و ارتباط با مخاطب بسیار روان بود و توانست ارتباط خوبی را با بینندگان تلویزیونی در جای جای ایران برقرار کند.

صادقی تاکید کرد: قبل از این که در برنامه «نوروزترین نوروز» حضور داشته باشم با دوستان درباره جو موجود در این برنامه صحبت کرده بودم، اما فکر نمی‌کردم که تا این حد فضا دوستانه و صمیمی باشد.

وی درباره تفاوت این برنامه با برنامه هایی که تا به حال در آنها به عنوان مهمان حضور داشته است، گفت: تفاوت مهم این برنامه با دیگر برنامه‌ها این بود که این برنامه قصه داشت، یعنی یک آغاز و پایانی در برنامه وجود داشت و مثل یک فیلم سینمایی دارای سناریو بود. در برنامه «کتاب باز» با اجرای سروش صحت هم با این روش از اجرای برنامه روبرو شدم. در آنجا نیز این گونه بود که از قبل برای آن سناریو نوشته شده بود و من این موضوع را به شدت دوست داشتم و خوشبختانه برنامه «کتاب باز» هم مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت و مردم آن را پسندیدند.

این خواننده پاپ ادامه داد: در برنامه «کتاب باز» قصه زندگی خودم را تعریف کردم و در «نوروزترین نوروز» قصه با سروش صلواتیان و منطقه جازموریان و رضا صادقی شروع شد و در ادامه با قصه یک تراک با عنوان «یه چیزی میشه دیگه» و قصه آلبوم جدیدم و قصه دوستی من با علی انصاریان و حضورمان در برنامه «هم رفیق» ادامه پیدا کرد. در آخر برنامه هم من با یک پیشنهاد شگفت انگیز و به صورت داینامیک روبرو شدم که از من خواستند به عنوان مجری در برنامه «نوروزترین نوروز» حضور داشته باشم و من هم قبول کردم.

دوربین تلویزیون بسیار متفاوت است

این خواننده عنوان کرد: اجرا و مجری‌گری به شدت برایم جذاب است اما من خودم را متعلق به اجرا و این وادی نمی‌دانم. رشته تحصیلی من ادبیات است و دوستان می‌گویند که به همین دلیل است که به راحتی روی استیج با مخاطبان و طرفدارانم ارتباط برقرار می‌کنم، اما دوربین تلویزیون بسیار متفاوت است.

وی شرح داد: در وهله اول که این پیشنهاد به من شد می‌خواستم در کمال بی ادبی جواب منفی بدهم، اما بعد از چند لحظه فکر کردم که حالا شاید یک تجربه خوبی هم برای من باشد. در کسری از ثانیه به این نتیجه رسیدم که قبول کنم و از دوستانی که در اجرا دارم مشورت بگیرم و این چند برنامه را جلو ببرم.

صادقی ادامه داد: در طول برنامه از دو مجری که در برنامه حضور دارند کمک گرفتم و سعی کردم که از تجربیات آنها استفاده کنم. همچنین پیش از آغاز کار چند نفر از دوستانم که جزو موفق‌ترین مجری‌های این روزها هستند هم کمک گرفتم و تمام تلاشم را کردم که یک مجری خوب در این برنامه باشم.

گفتم شاید حال مردم را بهتر کنم

خواننده مشکی‌پوش که به مناسبت سال نو و به منظور بهتر کردن حال مردم در برنامه ویژه تحویل سال لباسش را هم کمی تغییر داد، درباره دلیل قبول مجری گری برنامه گفت: احساس کردم که بودنِ چند روز، چند ساعت و یا حتی چند ثانیه رضا صادقی شاید باعث خوشحالی و خنده مردم شود و بتوانم کاری کنم کمی حال مردم بهتر شود، پس ارزش تجربه کردن را دارد. فکر می کنم که با حضور در «نوروزترین نوروز» و ارتباط با مردم عیدی خودم را گرفتم.

صادقی درباره تفاوت‌های خوانندگی با اجرا گفت: خوانندگی بسیار سخت تر از اجرای برنامه است چون در آنجا روی استیج و به‌صورت نفس به نفس و رو در رو با مردم در ارتباط هستم اما اجرا کمی متفاوت است. شاید به حوزه اجرا ورود کرده باشم، اما از نظر من همیشه صداست که می‌ماند. در گذشته بیشتر رادیو گوش می دادم چون با گوش کردن به رادیو هر آن چیزی را که میخواستم در ذهنم تصور می‌کردم و این برای من بسیار لذت بخش بود.

ویژه برنامه «نوروزترین نوروز» تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۰ به صورت زنده از شبکه پنج پخش می‌شود و میزبان چهره‌های شاخص موسیقی، سینما و تلویزیون، ورزش، سیاست و … خواهد بود.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار