رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

مدیر رادیو جوان گفت: باید فضای جامعه جوان کشور را برای انتخابات ریاست جمهوری آماده کنیم. رسالت رادیو جوان در این مسیر امید آفرینی، نشاط‌بخشی، توجه دادن جوان ایرانی به هویت خود و تلاش برای بالابردن سواد رسانه‌ای مخاطبان است. علی‌رضا مقصودی مدیر شبکه رادیویی جوان درباره اهداف این شبکه رادیویی در سال ۱۴۰۰ گفت: تنوع […]

مدیر رادیو جوان گفت: باید فضای جامعه جوان کشور را برای انتخابات ریاست جمهوری آماده کنیم. رسالت رادیو جوان در این مسیر امید آفرینی، نشاط‌بخشی، توجه دادن جوان ایرانی به هویت خود و تلاش برای بالابردن سواد رسانه‌ای مخاطبان است.

علی‌رضا مقصودی مدیر شبکه رادیویی جوان درباره اهداف این شبکه رادیویی در سال ۱۴۰۰ گفت: تنوع برنامه‌ها در سال پیش‌رو با توجه به محدودیت‌های کرونایی و لزوم در خانه ماندن مردم، بیشتر می‌شود.

**جوانان را برای انتخابات آماده می کنیم

وی ادامه داد: همچنین باید فضای جامعه جوان کشور را برای انتخابات ریاست جمهوری که انتخاباتی مهم و تاریخ ساز است آماده کنیم. رسالت رادیو جوان در این مسیر «امید آفرینی»، نشاط‌بخشی، توجه دادن جوان ایرانی به هویت خود و تلاش برای بالابردن سواد رسانه‌ای مخاطبان است.

مقصودی اظهارداشت: تولید برنامه‌های جدید و تعاملی، استفاده از فناوری VR و AR و بهره‌مندی از آن در مسابقه‌های رادیویی، توجه به فضای مجازی، حفظ برنامه‌های نوپا و قدیمی و… از جمله اهداف رادیو جوان در سال جدید است. ما در سال ۱۴۰۰ تلاش داریم کاری کنیم که مخاطبان در هر لحظه که رادیو جوان را می‌شنوند، با آن ارتباط برقرار کنند.

**تولید برنامه های سرگرم کننده برای نوروز

مدیر رادیو جوان درباره برنامه‌های این شبکه رادیویی در نوروز ۱۴۰۰ خاطرنشان کرد: برنامه «رادیوم» با موضوع علمی و سرگرمی از ساعت ۹ تا ۱۰ صبح هر روز روی آنتن رادیو جوان می‌رود. «تازه شو» یک جنگ عیدانه است که با رویکرد ایجاد تفریح و سرگرمی برای مخاطبان و اطلاع‌رسانی درباره اخبار کرونا پخش می‌شود. میزگرد طنز «تا قرنی نو» قرار است با حضور جوانان طنزپرداز شبکه روی آنتن برود و به پیش‌بینی اتفاق‌های سال جدید می‌پردازد.

مقصودی افزود: «چهارده دو صفر» که یک دورهمی مجازی است برای ساعت ۱۴ تا ۱۴:۴۵ تدارک دیده شده است. برای ساعت ۱۵ تا ۱۶ هر روز برنامه‌ «کافه بهار» که یک ویژه‌برنامه فرهنگی، ادبی و هنری است، در نظر گرفته شده که با حضور هنرمندان و بازیگران جوان کشور پخش می‌شود. در حقیقت این برنامه جایگزین «کافه رادیو» رادیو جوان شده است. کنداکتور ساعت ۱۶ رادیو جوان به برنامه «جوان‌پسند» اختصاص دارد که از اسفندماه روی آنتن رفته است و پخش آن در ایام نوروز ادامه دارد. پخش موسیقی، مسابقه، معرفی برنامه‌ها، گفتگو با اهالی رادیو و…از جمله بخش‌های مختلف این برنامه است.

**ویژه برنامه برای روز جوان

علی‌رضا مقصودی توجه ویژه به حضور جوان ایرانی در عرصه‌های اجتماعی و اقتصادی کشور و تبدیل ایران به یک قدرت جهانی را مهم دانست و اظهار کرد: این موضوع، رویکرد ما در برنامه‌های شبکه رادیویی جوان است؛  از همین رو در روز جوان برنامه‌های موج fm 88 پُر نشاط‌تر به روی آنتن می‌رود؛ استفاده از موسیقی‌های جوان پسند، معرفی جوانان موفق ایرانی، بیان رشادت‌های‌های حضرت علی اکبر علیه‌السلام در راه ولایت و… از بخش‌های متنوع ویژه برنامه‌های رادیوجوان در روز پنجم فروردین ماه خواهد بود.

وی با اشاره به برنامه‌های عصرگاهی و شبانگاهی این شبکه رادیویی در ایام نوروز گفت: برنامه «خونمون عیدا» که یک طنز تفریحی است با تاکید بر در خانه ماندن و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی هر روز از ساعت ۱۷ تا ۱۸:۳۰ روی آنتن می‌رود. مسابقه «بازی باز» هم در ایام نوروز به پخش خود ادامه می‌دهد. برنامه شبانگاهی «با تو حالم خوبه» با مشارکت آستان قدس هر شب از حرم امام رضا (ع) به صورت زنده از ساعت ۲۰ تا ۲۱ روی آنتن می‌رود. این برنامه که هر شب با حضور اهالی فرهنگ و هنر پخش می‌شود، تلاش می‌کند تا حال و هوای حرم را به مخاطبان منتقل کند.

وی در پایان گفت: «موج جوونی» که به نوار ساحلی و مرکز کشور سفر می‌کند، عنوان دیگر برنامه رادیوجوان در نوروز ۱۴۰۰ است که با مشارکت ستاد نیروهای مسلح تولید می‌شود. «جیک و پیک» برنامه طنز با معرفی افراد موفق در فضای مجازی و «سینما زندگی» با معرفی آثار سینمایی از دیگر برنامه‌های ما در ایام نوروز است.

منبع: فارس

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار