رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March
دو روز دیگر مانده تا پایان قورباغه

تشکر هومن سیدی از مخاطبان سریال «قورباغه»

به گزارش سینماخانه؛ هومن سیدی نویسنده و کارگردان مجموعه نمایش خانگی «قورباغه» در فاصله ۲ روز مانده به انتشار قسمت پایانی این سریال در یادداشتی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «دو روز دیگر مانده تا پایان قورباغه. در طول این چند ماه پخش سریال بسیاری از لطف بیکرانتان نصیب حال من و تیم قورباغه شد و […]

به گزارش سینماخانه؛ هومن سیدی نویسنده و کارگردان مجموعه نمایش خانگی «قورباغه» در فاصله ۲ روز مانده به انتشار قسمت پایانی این سریال در یادداشتی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

«دو روز دیگر مانده تا پایان قورباغه. در طول این چند ماه پخش سریال بسیاری از لطف بیکرانتان نصیب حال من و تیم قورباغه شد و نمی دانید که چه لذتی است دریافت لطف شما. جوری که خستگی از تن بر می دارد.

بسیاری زیاد سریال را دوست داشتند و بسیاری خیر، که البته خاصیت هنر است. هنری که همگان را در بر می گیرد متظاهر است. پس همان قدر که موافقین ارزشمندند، به طور حتم مخالفین هم. همانقدر که وقت گذاشته اند برای دیدن، این خود به معنی احترام به هنر است.

بازگو کنم که اگر ذکر مصیبت و عوام فریبی به نظر نرسد و اگر مجدد عده ای قلیل به تریج قبایشان بر نمی خورد که چرا از مردم مایه می گذاری باید عرض کنم که با افتخار برای مردمم سریال را ساختم و دیگر هیچ. چرا که بلدم چگونه از جایی دیگری سرمایه بسازم.

پس وقتی بنده حرف مردم را می زنم، حرفم منت نیست وظیفه است. پس آزادانه از شما، تنها حامیانم تشکر می کنم. لطف شما عزیزان ادامه مسیر را برایمان بسیار سخت تر خواهد کرد. به امید روزی که بیشتر از همیشه همدیگر را دوست بداریم.

ارادتمند شما، هومن سیدی»

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار