رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

پیکر بی‌جان آزاده نامداری، مجری سابق تلویزیون عصر شنبه (۷ فروردین) در منزل وی پیدا شد. مدیر روابط عمومی معاونت سیما – نیز این خبر را تایید کرد و گفت: بر اساس پیگیری‌های انجام‌شده با سردار رحیمی، رییس پلیس تهران بزرگ، پیکر بی‌جان آزاده نامداری در منزل وی واقع در منطقه گلستان شهرک غرب پیدا شده است […]

پیکر بی‌جان آزاده نامداری، مجری سابق تلویزیون عصر شنبه (۷ فروردین) در منزل وی پیدا شد. مدیر روابط عمومی معاونت سیما – نیز این خبر را تایید کرد و گفت: بر اساس پیگیری‌های انجام‌شده با سردار رحیمی، رییس پلیس تهران بزرگ، پیکر بی‌جان آزاده نامداری در منزل وی واقع در منطقه گلستان شهرک غرب پیدا شده است و هنوز علت دقیق مرگ وی مشخص نیست.

حمید خواجه‌نژاد افزود: یکی از اعضای خانواده نامداری پس از این‌که متوجه غیبت طولانی‌مدت او می‌شود، با پلیس تماس می‌گیرد و با مراجعه پلیس به منزل نامداری، پیکر بی‌جان او پیدا می‌شود. ضمن این‌که در بررسی‌های اولیه، آثاری از ضرب و جرح در بدن نامداری مشاهده نشده است.

آزاده نامداری، مجری سابق تلویزیون بود که در سال‌های اخیر فعالیتی نداشت. او متولد نهم آذر ۶۳ بود و امروز – هفتم فروردین ۱۴۰۰ – به‌طور ناگهانی پیکر بی‌جان وی در منزلش پیدا شده است.

این مجری و تهیه‌کننده تلویزیونی، با اجراء در برنامه «تازه‌ها» در «سیمای خانواده» به شهرت رسید.

هنوز علت مرگ این مجری سابق تلویزیون اعلام نشده است و بررسی‌های پلیس در این زمینه ادامه دارد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار