رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

فیلم سینمایی «دیدن این فیلم جرم است» به کارگردانی رضا زهتابچیان دراکران آنلاین خود به فروش یک میلیارد تومانی رسید. به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، فیلم سینمایی دیدن این فیلم جرم است در اکران آنلاین به فروش یک میلیارد تومانی دست پیدا کرد. این فیلم که از ۲۶ اسفند در پلتفرم های مختلف وارد اکران آنلاین شده است، […]

فیلم سینمایی «دیدن این فیلم جرم است» به کارگردانی رضا زهتابچیان دراکران آنلاین خود به فروش یک میلیارد تومانی رسید.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، فیلم سینمایی دیدن این فیلم جرم است در اکران آنلاین به فروش یک میلیارد تومانی دست پیدا کرد.

این فیلم که از ۲۶ اسفند در پلتفرم های مختلف وارد اکران آنلاین شده است، توانسته نظرات مثبتی را نیز در سامانه های اکران آنلاین جلب کند.

فیلم سینمایی دیدن این فیلم جرم است با هنرنمایی امیر آقایی، لیندا کیانی، حسین پاکدل، حمیدرضا پگاه، محمود پاک نیت، احسان امانی و نقش‌آفرینی مهدی زمین‌پرداز، یکی از آثار سیاسی دهه ۹۰ سینمای ایران است که پس از نمایش در جشنواره فیلم فجر سی و هفتم با واکنش‌های گسترده و متفاوتی روبرو شده و سپس به مدت یک سال به محاق توقیف رفت.

این فیلم به کارگردانی رضا زهتابچیان و تهیه کنندگی محمدرضا شفاه، بعد از رفع توقیف و در اکران سینمایی خود در دوران کرونا نیز توانست با جذب بیش از ۸۶ هزار مخاطب به فروش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومانی برسد و جزو فیلم های پرفروش دوران کرونا بوده است.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار