رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

پیام تسلیت مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی به مناسبت درگذشت محمد ابوالحسنی تهیه‌کننده و فعال حوزه انیمیشن منتشر شد. پیام تسلیت مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی به مناسبت درگذشت محمد ابوالحسنی تهیه‌کننده و فعال حوزه انیمیشن منتشر شد. در متن این پیام آمده است: «گمان نمی‌کردیم بهار ۱۴۰۰ را با غم یکی از […]

پیام تسلیت مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی به مناسبت درگذشت محمد ابوالحسنی تهیه‌کننده و فعال حوزه انیمیشن منتشر شد.

پیام تسلیت مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی به مناسبت درگذشت محمد ابوالحسنی تهیه‌کننده و فعال حوزه انیمیشن منتشر شد.

در متن این پیام آمده است:

«گمان نمی‌کردیم بهار ۱۴۰۰ را با غم یکی از چهره‌های فعال، خوشنام و خلاق حوزه انیمیشن آغاز کنیم. صد افسوس که ویروس بی‌رحم کرونا، محمد ابوالحسنی گرانقدر را از ما گرفت. در این غم بزرگ به خداوند مهربان پناه می‌بریم که از اوئیم و به سویش باز خواهیم گشت. مدیر عامل، معاونان و کارکنان مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی این ضایعه تاسف بار را به خانواده داغدار ابوالحسنی، خانواده بزرگ انیمیشن و دوستان این هنرمند تسلیت می‌گویند و از خداوند منان برای او مغفرت و رحمت و برای بازماندگان صبر مسئلت دارند.

محمد ابوالحسنی تهیه‌کننده مجموعه موفق «دیرین دیرین»  و فیلم سینمایی «تهران ۱۵۰۰» که به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان بستری بود امروز شنبه هفتم فروردین ماه دار فانی را وداع گفت. برنامه «شوخی شوخی» به تهیه‌کنندگی زنده‌یاد ابوالحسنی مدتی است از شبکه سه پخش می‌شود.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار