رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • الثلاثاء ۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 19 March

فیلم کوتاه «تومور» ساخته جواد گنجی در پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های مستقل کوریتیبا در برزیل حضور دارد. فیلم کوتاه «تومور» به کارگردانی جواد گنجی که با مشارکت انجمن سینمای جوانان ایران ساخته شده، در پنجمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‌های مستقل کوریتیبا در برزیل حضور دارد. جشنواره بین‌المللی فیلم‌های مستقل کوریتیبا یکی از مهمترین جشنواره‌ها در زمینه فیلم‌های مستقل فیلمسازان […]

فیلم کوتاه «تومور» ساخته جواد گنجی در پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های مستقل کوریتیبا در برزیل حضور دارد.

فیلم کوتاه «تومور» به کارگردانی جواد گنجی که با مشارکت انجمن سینمای جوانان ایران ساخته شده، در پنجمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‌های مستقل کوریتیبا در برزیل حضور دارد.

جشنواره بین‌المللی فیلم‌های مستقل کوریتیبا یکی از مهمترین جشنواره‌ها در زمینه فیلم‌های مستقل فیلمسازان سراسر دنیا در برزیل و به دنبال کشف آثار کارگردانان مستعد و مستقل است.

پنجمین دوره این جشنواره بین‌المللی ۱۶ تا ۲۲ فروردین ماه ۱۴۰۰ مصادف با ۵ تا ۱۱ آوریل ۲۰۲۱ برگزار خواهد شد.

فیلم کوتاه «تومور» ا بازی محمد وفایی پیش از این در جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه عفرین نامزد بهترین فیلم بخش اصلی شده بود.

این فیلم اثری جهان شمول و مینیمالیسم است که از نگاهی نو به حقوق بانوان در جوامع دنیا می‌پردازد.

جواد گنجی به عنوان دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز در آثار سینمایی مشغول به فعالیت است. او تجربه ساخت چندین فیلم کوتاه را در کارنامه دارد و تاکنون توانسته جایزه بهترین فیلم کوتاه را از جشنواره فیلم‌های کودک و نوجوان همدان، جشنواره فیلم‌های ۱۰۰ ثانیه‌ای، جشنواره منطقه‌ای افلاک و… دریافت کند.

تهیه‌کنندگی فیلم کوتاه «تومور» به عهده جواد گنجی و ابراهیم آذرخشی است و آژانس پخش کات فیلم پخش بین‌المللی این فیلم را به عهده دارد.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار