به نقل از روابط عمومی سریال، بر اساس نظرسنجی مرکز تحقیقات صدا و سیما سریال «هم بازی» به تهیه‌کنندگی نوید محمودی و کارگردانی سروش محمدزاده توانسته است ۷۵ درصد رضایت مخاطبان را در نوروز ۱۴۰۰ بدست آورد.

این سریال در بین سریال‌های نوروزی ۲۸.۲ درصد مخاطب داشته است که از این میزان ۷۵ درصد مخاطبان در حد زیاد از کیفیت و داستان مجموعه هم بازی اعلام رضایت کردند.

نکته قابل توجه اینکه این سریال توانسته رکورد بیشترین تماشاگر و رضایت را در بین سریال های نوروزی پخش شده از شبکه دو سیما را از سال ۹۷ تا امسال به خود اختصاص دهد.

«هم بازی» ملودرام عاشقانه‌ای است که سعی دارد در فضایی جدید با قصه‌ای اجتماعی به روابط جوانان اشتغال و هویت نگاه ویژه ای داشته باشد.

در سریال «هم بازی» که پخش آن از ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ از شبکه دو سیما آغاز شده است بازیگرانی همچون دیبا زاهدی، حسین مهری، کامران تفتی، نیلوفر کوخانی، مریم مومن، امیر کاظمی، ایمان صفا، پادینا کیانی، خیام وقار، زهره نعیمی، محیا دهقانی،  محمد حیدری، پولاد مختاری، هانیه غلامی، مهتاب شیروانی با حضور آتیلا پسیانی، همایون ارشادی، علیرضا استادی و بهنام تشکر و با هنرمندی کمند امیرسلیمانی، رویا جاویدنیا و علیرضا اوسیوند حضور دارند.

گفتنی است، سال ۱۳۹۸ سریال ویژه رمضان «دلدار» ساخته نوید محمودی توانسته بود بیشترین مخاطب و رضایتمندی را در سه سال قبل از خود در سریال‌های ماه رمضان بدست بیاورد.

منبع: سوره سینما