رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 2 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

مهران رجبی این روزها مشغول بازی در سریال «روزهای آبی» و «رعد و برق» است. مهران رجبی بازیگر سینما و تلویزیون اظهار کرد: مشغول بازی در سریال «روزهای آبی» به کارگردانی محمدرضا حاجی غلامی هستم. این سریال در ۲۶ قسمت تولید شده و احتمالاً فصل دوم نیز خواهد داشت. به گفته وی، تمام صحنه‌های این مجموعه تلویزیونی […]

مهران رجبی این روزها مشغول بازی در سریال «روزهای آبی» و «رعد و برق» است.

مهران رجبی بازیگر سینما و تلویزیون اظهار کرد: مشغول بازی در سریال «روزهای آبی» به کارگردانی محمدرضا حاجی غلامی هستم. این سریال در ۲۶ قسمت تولید شده و احتمالاً فصل دوم نیز خواهد داشت.

به گفته وی، تمام صحنه‌های این مجموعه تلویزیونی در گیلان تصویربرداری شده است.

وی افزود: در سریال «رعد و برق» ساخته جدید بهروز افخمی نیز بازی دارم. در این کار، نقش شخصیتی به نام حاج حسین را بازی می‌کنم که به اتفاق همسرش با آشپزی به زلزله زدگان و سیل زدگان کمک می رساند. البته بازی‌ام در این کار هنوز به پایان نرسیده و بخش کوچکی از آن باقی مانده است که ان شالله به زودی آن را انجام خواهم داد.

این بازیگر در پایان درباره کار دیگرش نیز چنین اطلاع‌رسانی کرد: سریال دیگری با نام «استینگر» هم وجود دارد که کارگردانی آن را محمد وزیری به عهده دارد. تصویربرداری این کار شروع شده، اما من هنوز فرصت حاضر شدن در سر صحنه را پیدا نکرده‌ام، ولی به کارگردان قول داده‌ام نقشی را که به من محول شده است بازی کنم. این سریال قرار است در شبکه نمایش خانگی پخش شود.

سریال «روزهای آبی» به تهیه‌کنندگی پرویز امیری و کارگردانی محمدرضا حاجی غلامی در ۲۶ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای برای پخش از شبکه ۵ سیما در بهار ۱۴۰۰ در حال ساخت است.

موضوع این سریال، به داستان زندگی خانواده‌ای اختصاص دارد که به دلیل قرار گرفتن در شرایط سخت مالی و اقتصادی، مجبور می‌شوند تا در روستای مادری‌شان در شمال کشور ساکن شوند و این سرآغار یک داستان جذاب و شیرین می شود.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار