رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

برای خرید دو دنباله بر فیلم «چاقوها بیرون»، نتفلیکس ۴۵۰ میلیون دلار پرداخت کرد. به نقل از ورایتی، نتفلیکس با پرداخت رقم حیرت‌انگیز ۴۵۰ میلیون دلار برای خرید دو دنباله «چاقوها بیرون» موجب شگفتی شد. این دو فیلم که ادامه‌ای بر فیلم موفق و اسرارآمیز جنایی سال ۲۰۱۹ خواهند بود بار دیگر به کارگردانی رایان […]

برای خرید دو دنباله بر فیلم «چاقوها بیرون»، نتفلیکس ۴۵۰ میلیون دلار پرداخت کرد.

به نقل از ورایتی، نتفلیکس با پرداخت رقم حیرت‌انگیز ۴۵۰ میلیون دلار برای خرید دو دنباله «چاقوها بیرون» موجب شگفتی شد.

این دو فیلم که ادامه‌ای بر فیلم موفق و اسرارآمیز جنایی سال ۲۰۱۹ خواهند بود بار دیگر به کارگردانی رایان جانسون و با بازی دنیل کریگ ساخته می‌شوند.

اولین فیلم «چاقوها بیرون» با بودجه ۴۰ میلیون دلاری ساخته شد و با فروش ۳۱۱.۴ میلیون دلاری‌اش موفقیت بزرگی کسب کرد. با آن فیلم جانسون برای بهترین فیلمنامه غیراقتباسی نامزدی اسکار را کسب کرد.

در حالی که چندی پیش خبر ساخته شدن دنباله‌ای بر این فیلم بر مبنای فیلمنامه‌ای به قلم جانسون گزارش شده بود اما روشن نبود که آیا وی نقش بیشتری در این فیلم برعهده خواهد داشت یا خیر.

خرید امتیاز این دو فیلم به معنی ساخت فیلم‌های دنباله‌ای جدید برای نتفلیکس و رقابت بیشتر در فضای استریم به ویژه در سطح بین‌المللی خواهد بود. این قرارداد در عین حال به معنی یکی از بزرگ‌ترین قراردادها برای ساخت مجموعه سینمایی خواهد بود. این قرارداد دو برابر مبلغی است که برای فیلم «مرد خاکستری» با بودجه ۲۰۰ میلیون دلاری پیشنهاد شد تا توسط برادران روسو ساخته شود.

در دو دنباله بعدی کریگ همچنان در نقش یک کارآگاه خصوصی بازی می‌کند. این به معنی بازی در ادامه‌های جدید پس از اتمام کار کریگ در ۵ دنباله از جیمز باند بود.

جانسون پیش از این کارگردانی «جنگ ستارگان: آخرین جدای» را انجام داده بود. وی «چاقوها بیرون» را با تمرکز بر سبک آگاتا کریستی نوشت.

هنوز روشن نیست که آیا این دو فیلم اکران سینمایی هم خواهد داشت یا فقط به صورت استریم در نتفلیکس دسترس خواهند بود.

منبع: مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار