رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

تصویربرداری سریال عربی «همه‌چیز با عشق» به کارگردانی عصام عبدالحمید در حالی در قاهره ادامه دارد، که احمد السعدنی، یکی از بازیگران اصلی این سریال از آن به عنوان اثری «مسخره» یاد کرده است. به گزارش المیادین، بازیگر این سریال مصری که قرار است در ماه رمضان از تلویزیون پخش شود، در مطلبی که در […]

تصویربرداری سریال عربی «همه‌چیز با عشق» به کارگردانی عصام عبدالحمید در حالی در قاهره ادامه دارد، که احمد السعدنی، یکی از بازیگران اصلی این سریال از آن به عنوان اثری «مسخره» یاد کرده است.

به گزارش المیادین، بازیگر این سریال مصری که قرار است در ماه رمضان از تلویزیون پخش شود، در مطلبی که در فیسبوک خود منتشر کرده است، ضمن عذرخواهی از طرفدارانش به خاطر حضور در این سریال، آن‌چه در این مجموعه مناسبتی اتفاق می‌افتد را مسخره عنوان کرده است.

أحمد السعدنی گفته است که هر روز ساعت‌های زیادی را کار می‌کند تا سریال به پخش در ماه رمضان برسد اما اتفاق‌هایی در جریان تولید می‌افتد که او در برابرشان سکوت کرده است.

این بازیگر در ادامه عنوان کرده که شرکت سازنده سریال به تعهداتش در برابر او عمل نکرده است.

او همچنین اظهار کرده است که درمانده شده است و نمی‌داند که باید به این شرایط خفت بار تن دهد و کار را ادامه دهد یا این‌که در خانه بنشیند و به سکانس‌هایی که تاکنون تصویربرداری شده اکتفا کند و از اتحادیه بازیگران بخواهد تا حقوقش را پرداخت کنند.

المیادین همچنین اعلام کرده است که انتقادات تند این بازیگر نسبت به سریالی که هنوز در آن مشغول بازی است، باعث شده که ادامه ساخت این سریال رمضانی با تردید مواجه شود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار