رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

تهیه‌کننده سریال «نون خ ۳» گفت: توصیه مقام معظم رهبری در مستند «غیر رسمی» این بود که شوخی بشود اما مؤدب باشد و «نون‌خ» سعی کرده است از همین ظرفیت کمدی استفاده کند و شوخی‌هایش هم مؤدبانه است. به گزارش سینماخانه به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، روزنامه وطن امروز گفت‌وگویی با مهدی فرجی، […]

تهیه‌کننده سریال «نون خ ۳» گفت: توصیه مقام معظم رهبری در مستند «غیر رسمی» این بود که شوخی بشود اما مؤدب باشد و «نون‌خ» سعی کرده است از همین ظرفیت کمدی استفاده کند و شوخی‌هایش هم مؤدبانه است.

به گزارش سینماخانه به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، روزنامه وطن امروز گفت‌وگویی با مهدی فرجی، تهیه‌کننده نون‌خ۳ پرمخاطب‌ترین سریال نوروزی انجام داده است که بخش‌های مهم آن در ادامه از نظر می‌گذرد.

– در این شرایط کرونایی، مدافعان سلامت، با ازخودگذشتگی فراوان در صحنه‌های مبارزه با ویروس کرونا حضوری فداکارانه دارند.

– عوامل سریال «نون خ ۳» هم به تأسی از مدافعان سلامت، جوانمردانه پای کار آمدند و همه خطرات احتمالی را به جان خریدند تا برای نوروز ۱۴۰۰ هر طور شده این سریال طنز را به آنتن برسانند و در شاد کردن دل مردم در این شرایط سخت سهم بسزایی ایفا کنند.

– همین که این روزها لبخند رضایت مردم را پس از تماشای «نون خ ۳» می‌بینیم، خستگی از تن‌مان بیرون می‌آید.

دلیل حذف دقیقه نودی اکبر عبدی و حمیدرضا آذرنگ

– یکی از اتفاقات مربوط به این سریال کناره‌گیری اکبر عبدی از مجموعه بود که این مساله صرفا به‌خاطر شرایط کرونایی رقم خورد اگر نه آقای عبدی هیچ مشکلی با عوامل «نون خ» نداشت.

– همچنین ما دوست داشتیم در خدمت آقای آذرنگ باشیم اما چون درگیر ساخت فیلم‌ سینمایی‌شان بودند نتوانستیم در خدمت‌شان باشیم، امیدوارم در فصل‌ بعدی بتوانیم در خدمت‌شان باشیم.

– کاراکتر حمیدرضا آذرنگ در سریال، یکی از ارکان «نون‌خ» بوده و اگر گرفتار نبودند و شرایط فراهم بود حتماً از حضورشان بهره می‌بردیم.

امیدواریم «نون ‌خ ۴» به نوروز ۱۴۰۱ برسد

– این روزها در حال بررسی ساخت فصل چهارم «نون خ» هستیم و بسیار امیدواریم هر چه سریع‌تر فصل چهارم به تولید برسد.

– اگر عوامل‌مان را بتوانیم هماهنگ کنیم، امسال فصل چهارم ساخته می‌شود تا به نوروز ۱۴۰۱ برسد.

در ساخت ادامه سریال تردیدی وجود ندارد

– در ساخت ادامه این سریال تردیدی وجود ندارد اما مقدمات و شرایط ساخت آن نیز مهم است.

– در حال حاضر سعید آقاخانی به عنوان کارگردان و بازیگر نقش اصلی سریال تعهداتی دارد و هنرمندان دیگر هم به همین صورت، که باید این هماهنگی‌ها اتفاق بیفتد.

– اگر شرایط فراهم شود امسال، اگر نه برای سال دیگر کار به مرحله تولید می‌رسد؛ اصل بر ساخته شدن است که امیدواریم این اتفاق رخ دهد.

سعی کردیم به توصیه رهبری مؤدبانه شوخی کنیم

– در مستند «غیررسمی» هم که چندی پیش از تلویزیون پخش شد، ملاحظه کردید که درد برخی هنرمندان خدمت مقام معظم رهبری این بود که با کسی نمی‌توان شوخی کرد.

– اتفاقاً توصیه ایشان هم این بود که شوخی بشود اما مؤدب باشد و «نون‌خ» سعی کرده است از همین ظرفیت کمدی استفاده کند و شوخی‌هایش هم مؤدبانه است؛ ما در «نون خ ۳» نخواستیم به هر بهانه‌ای شوخی کنیم و سریال را به هجو برسانیم.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار