رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 6 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

رئیس مرکز تحقیقات صداوسیما گفت: شبکه سه پربیننده‌ترین شبکه‌ تلویزیون در سال ۹۹ شد و پس از آن شبکه های یک، خبر و آی فیلم بودند و شبکه نسیم در رتبه بعدی قرار دارد. علی طلوعی، رئیس مرکز تحقیقات صداوسیما اعلام کرد:  مهم‌ترین تفاوت نوروز امسال با سال‌های گذشته، ادامه یافتن بیماری منحوس کرونا و […]

رئیس مرکز تحقیقات صداوسیما گفت: شبکه سه پربیننده‌ترین شبکه‌ تلویزیون در سال ۹۹ شد و پس از آن شبکه های یک، خبر و آی فیلم بودند و شبکه نسیم در رتبه بعدی قرار دارد.

علی طلوعی، رئیس مرکز تحقیقات صداوسیما اعلام کرد:  مهم‌ترین تفاوت نوروز امسال با سال‌های گذشته، ادامه یافتن بیماری منحوس کرونا و تأثیرش بر برنامه‌سازی در رسانه‌ها بود اما امسال رسانه ملی با طراحی سبک رسانه‌ای تولید در بحران، توانست کاری انجام دهد که نسبت به سال گذشته، در اکثر حوزه‌ها نه‌تنها کم گذاشته نشد، بلکه همکاران رسانه ملی توانستند حدنصاب‌ها را جابه‌جا کنند.
رئیس مرکز تحقیقات سازمان درباره مخاطبان «برنامه‌های ویژه سال‌تحویل» گفت: بیشترین بیننده را برنامه «عصر جدید» با ۷۰.۵ درصد مخاطب از شبکه ۳ داشت که در نوع خودش هم نصاب جدیدی به شمار می‌آید.

علی طلوعی اظهار داشت: شبکه سه پربیننده‌ترین شبکه‌ تلویزیون در سال ۹۹ شد و پس از آن شبکه های یک، خبر و آی فیلم بودند و شبکه نسیم در رتبه بعدی قرار دارد و فاصله شبکه سه با یک از نظر مخاطب در سال ۹۹، سه دهم درصد بود.

منبع: آنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار