رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

پس از انیمیشن «هبوب» یکی دیگر از تولیدات مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی با عنوان «آنیما» هم راهی جشنواره اشتوتگارت آلمان شد. به گزارش سینماخانه به نقل از ارتباطات و اطلاع‌رسانی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، انیمیشن «آنیما» به کارگردانی محبوبه محمدزکی در بخش «ایجاد تنوع» جشنواره اشتوتگارت آلمان پذیرفته شد. این انیمیشن […]

پس از انیمیشن «هبوب» یکی دیگر از تولیدات مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی با عنوان «آنیما» هم راهی جشنواره اشتوتگارت آلمان شد.

به گزارش سینماخانه به نقل از ارتباطات و اطلاع‌رسانی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، انیمیشن «آنیما» به کارگردانی محبوبه محمدزکی در بخش «ایجاد تنوع» جشنواره اشتوتگارت آلمان پذیرفته شد.

این انیمیشن کوتاه ۱۰ دقیقه ای داستان فردی است که درگیر تفاوت‌هایش شده و در پذیرش خودِ واقعی‌اش مشکل دارد!

انیمیشن «هبوب» به کارگردانی مهسا سامانی دیگر تولید مرکز گسترش هم در بخش جایزه ویژه طبیعت این جشنواره انتخاب شده است. در این بخش منتخبی از بهترین فیلم‌ها در زمینه محیط‌‌ زیست و طبیعت نمایش داده می‌شوند.

اشتوتگارت آلمان که از رویدادهای مورد تایید آکادمی اسکار است، امسال به دلیل همه گیری بیماری کووید ۱۹ از تاریخ ۴ تا ۹ می ۲۰۲۱(۱۴ تا ۱۹ اردیبهشت) به صورت مجازی برگزار می‌شود.

عوامل ساخت انیمیشن بدون دیالوگ «آنیما» عبارتند از: نویسنده و پژوهشگر: محبوبه محمدزکی، الهه چراغی، کارگردان و تهیه‌کننده: محبوبه محمدزکی، صداگذار: بهروز شهامت، موسیقی: فراز تعالی، انیماتور: شهریار فراش بیرانوند، تهیه شده در: مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار