رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • الثلاثاء ۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 19 March

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: در یافته‌های علمی و جنایی هیچ اثر و نشانه‌ای از ورود به قتل و جرح، سرقت در پرونده آزاده نامداری وجود ندارد. سردار لطفی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه در یافته‌های علمی و جنایی ما هیچ اثر و نشانه‌ای از ورود به قتل و جرح، سرقت […]

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: در یافته‌های علمی و جنایی هیچ اثر و نشانه‌ای از ورود به قتل و جرح، سرقت در پرونده آزاده نامداری وجود ندارد.
سردار لطفی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه در یافته‌های علمی و جنایی ما هیچ اثر و نشانه‌ای از ورود به قتل و جرح، سرقت و … در پرونده آزاده نامداری وجود ندارد، گفت: بنا شد تا جزئیات این پرونده با هماهنگی پلیس و از سوی دستگاه قضایی اطلاع‌رسانی شود.
او گفت: زمانی که ما به محل ورود کردیم هیچ اثری از ورود زوری به منزل، بازکردن اجباری در، آثار ضرب وجرح روی بدن و نظایر آن وجود نداشت.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ افزود: چندین بار محل و شواهد از سوی کارآگاهان خبره پلیس آگاهی مورد بررسی قرار گرفت است.

سردار لطفی با بیان اینکه در تمام این بررسی‌ها اثری از قتل مشاهده نشد، افزود: نشانه‌ای از تهدید قبلی این مجری در تحقیقات ما به دست نیامده است.

لطفی درباره وجود پرونده‌های قبلی مرتبط با خانم نامداری گفت: هیچ پرونده قبلی در مورد او وجود نداشته است.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در مورد کشف دست‌نوشته‌ای از آزاده نامداری گفت: دست‌نوشته در تمام منازل وجود دارد، اما دست نوشته‌ای که در آن به قصد خودکشی اشاره کرده باشد به دست نیامده است.

لطفی در مورد توئیتی که چندساعت قبل از انتشار خبر فوت نامداری منتشر شده بود اظهار کرد: تمام تحقیقات ما با دستور مقام قضایی انجام می‌شود و اگر در این مورد نیز دستور دهند ما بررسی خواهیم کرد.

او با بیان اینکه می‌توان گفت، که ما تمام بررسی‌های لازم را انجام داده‌ایم، ادامه داد: نتایج اولیه پزشکی قانونی نشان می‌دهد در آن آثاری از ضرب و جرح بدنی گزارش نشده است، اما نتایج آزمایش‌های سم‌شناسی و … هنوز منتشر نشده است.

سردار لطفی افزود: برای اظهار نظر قطعی باید منتظر اعلام نتایج نهایی تحقیقات پزشکی قانونی و اعلام دستگاه قضایی باشیم.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: خانواده آزاده نامداری هیچ شکایتی را ثبت نکرده اند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار