رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • الثلاثاء ۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 19 March

برنامه «ماه ماه» ویژه رمضان از ساعت ۱۸ تا ۲۱ از رادیو سلامت پخش می‌شود. به نقل از روابط عمومی رادیو سلامت، مسعود حسنی تهیه کننده برنامه «ماه ماه» درباره ویژه برنامه ماه رمضان رادیو سلامت توضیح داد: این برنامه با محوریت ماه رمضان به مدت سه ساعت هر روز پخش می‌شود. البته پخش برنامه از روز سه شنبه ۲۴ فروردین […]

برنامه «ماه ماه» ویژه رمضان از ساعت ۱۸ تا ۲۱ از رادیو سلامت پخش می‌شود.

به نقل از روابط عمومی رادیو سلامت، مسعود حسنی تهیه کننده برنامه «ماه ماه» درباره ویژه برنامه ماه رمضان رادیو سلامت توضیح داد: این برنامه با محوریت ماه رمضان به مدت سه ساعت هر روز پخش می‌شود. البته پخش برنامه از روز سه شنبه ۲۴ فروردین ماه آغاز خواهد شد. برنامه شامل ۲ بخش است. یک بخش با محوریت برنامه‌های عصرگاهی، شاداب و پر انرژی می‌رویم و بخش دوم با محوریت افطار و اذان پخش می‌شود.

وی ادامه داد: برنامه با ۲ مجری روانه آنتن می‌شود. ۱۵ روز اول را سیما رستگاران و سعید بارانی و ۱۵ روز دوم را علی الله دانه و زهرا عزیری اجرا می‌کنند. برنامه شامل بخش‌های متنوع همچون نمایش، گزارش، کارشناسی و … است. در آیتم مرز باریک به موضوع حق الناس می‌پردازیم. در آیتم دام عشق به افرادی می‌پردازیم که بر اثر یک اتفاق خاص به خدا نزدیک شده‌اند.

این تهیه‌کننده اشاره کرد: در آیتم ضمیر روشن به ذهن و آگاهی ذهن خواهیم پرداخت. آیتم قرآن گرام اختصاص به معرفی سایت‌های قرآنی دارد که بخشی بسیار متفاوت برای شنوندگان خواهد بود. برنامه به مدت سه ساعت از ساعت ۱۸ تا ۲۱ پخش می‌شود. همچنین پاسخگویی به مسائل شرعی، تغذیه در ماه رمضان از دیگر بخش‌های برنامه است. یکی از آیتم‌های ویژه برنامه «ماه ماه» با نام کرونا مچکریم پخش می‌شود. این آیتم به اتفاقات مثبت کرونا می‌پردازد، اینکه ما به واسطه این ویروس مخوف متوجه ارزش‌های دورهمی خانواده و با هم بودن‌ها شدیم.

حسنی در پایان تاکید کرد: در مجموع ما در این برنامه به سبک مهمانی‌های جدید در ماه رمضان با وجود کرونا می‌پردازیم و اینکه چطور باید رفتار کنیم تا درگیر ویروس کرونا نشویم و زنجیره انتقال ویروس را محدود کنیم. همچنین هر روز میزبان یک قاری قرآن و یکی از اعضای کادر درمان هستیم. قاری قرآن تلاوت زنده در برنامه خواهد داشت. برای قدردانی از کادر درمان هم هر روز میزبانشان هستیم. در مجموع من سه سال است که تهیه‌کنندگی ویژه برنامه افطار رادیو سلامت را دارم و هر سال با گروه تلاش کرده‌ایم تا برنامه‌ای متنوع و شنیدنی را روانه آنتن کنیم. امیدواریم امسال هم برای شنوندگان از شنیدن برنامه هم لذت ببرند و هم به دانش شان افزوده شود.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار