رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

تهیه‌کننده رمضانی رادیو جوان از پخش برنامه «خدا اجازه…؟» با حضور فرهاد اصلانی در این شبکه خبر داد‌. عباس پیری، تهیه‌کننده ویژه برنامه سحرهای ماه رمضان در رادیو جوان گفت: برنامه زنده «خدا اجازه…؟» ویژه برنامه سحرهای ماه مبارک رمضان رادیو جوان است که از ساعت ۳:۳۰ تا ۰۵:۳۰ بامداد به صورت زنده و با اجرای فاطمه عباسی و روایت فرهاد […]

تهیه‌کننده رمضانی رادیو جوان از پخش برنامه «خدا اجازه…؟» با حضور فرهاد اصلانی در این شبکه خبر داد‌.

عباس پیری، تهیه‌کننده ویژه برنامه سحرهای ماه رمضان در رادیو جوان گفت: برنامه زنده «خدا اجازه…؟» ویژه برنامه سحرهای ماه مبارک رمضان رادیو جوان است که از ساعت ۳:۳۰ تا ۰۵:۳۰ بامداد به صورت زنده و با اجرای فاطمه عباسی و روایت فرهاد اصلانی روی آنتن می‌رود.

پیری ادامه داد: «خدا اجازه…؟ » بر اساس رابطه جوانان و خدا بر اصل برادری طراحی شده و با محوریت قرار دادن اسما الهی و استخراج شده از دعای جوشن کبیر و با پخش آیتم‌هایی سعی در ارایه هرچه بهتر رابطه انسان با معبود خودش در زندگی اجتماعی و دینی‌اش دارد. کارشناس برنامه حجت الاسلام والمسلمین مهدی دربانی است.

وی با اشاره به حضور و همکاری فرهاد اصلانی بازیگر سینما و تلویزیون عنوان کرد: یکی از بخش‌های برنامه، آیتم نمایشی با روایت فرهاد اصلانی است که ماجرای جوانی را بیان می‌کند که درون چاهی سقوط کرده و ماجراهای مختلفی برایش رقم می‌خورد. همچنین دعوت از مداحان جوان و مناجات‌خوانی، نامه‌های صوتی به خدا به زبان یزدی به روایت زهرا دهقان و… از دیگر بخش‌های برنامه «خدا اجازه…؟» است.

عباس پیری گفتگو با رزمندگان و خاطرات سحرهای دفاع مقدس را یکی دیگر از قسمت‌های برنامه دانست و بیان کرد: در شرایط فعلی که محدودیت‌های کرونایی بیشتری اعمال شده است و نمی‌توانیم مهمانان حضوری در استودیو داشته باشیم، تمرکز اصلی ما عمدتا روی پخش موسیقی‌های متناسب با فضای معنوی لحظات سحرگاهی‌ست و همچنین بخش نمایشی تا لحظاتی را برای مخاطبانی که در این مدت به دلیل کرونا نمی‌توانند در جمع‌های خانوادگی و دوستانه حاضر شوند، فراهم آوریم.

تهیه‌کننده ویژه برنامه سحرهای ماه مبارک رمضان رادیوجوان در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به محدودیت حضور در مساجد و حسینیه‌ها در ماه رمضان، خانه و محیط خانواده بایستی مرکز معنویت و دعا و نیایش در حضور اعضای خانواده باشد لذا تلفیق ضرورت در خانه بمانیم و عبادت در ایام ماه رمضان همچنان موضوع برنامه‌های امسال رادیو جوان در این ماه است. رویکرد رادیو جوان، تعاملی با مخاطبان و شنوندگان است تا بتواند هم‌نشینی برای شنوندگان در سحرهای ماه رمضان باشد.

برنامه زنده «خدا اجازه…؟» کاری از گروه اندیشه، ویژه برنامه سحرهای ماه رمضان رادیو جوان است که با تهیه‌کنندگی عباس پیری، اجرای فاطمه عباسی، نویسندگی مهدی رسولی، هماهنگی بابک شکری و تلاش حسن معین، حسین پیرحیاتی و نیما عزت پور به مدت ۳۰ شب ساعت ۳:۳۰ تا ۰۵:۳۰ بامداد از موج FM ۸۸MHz تقدیم شنوندگان می‌شود.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار