رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

تهیه‌کننده سریال نمایش خانگی «ملکه گدایان»، ساخت فصل دوم این مجموعه را منوط به شرایط پس از پایان فصل یک دانست. رحمان سیفی آزاد تهیه‌کننده سریال نمایش خانگی «ملکه گدایان» گفت: همچنان فیلمبرداری کار مانده است و در واقع سریال همزمان با تولید در حال پخش است پس نمی‌توانم به طور دقیق بگویم که چند قسمت […]

تهیه‌کننده سریال نمایش خانگی «ملکه گدایان»، ساخت فصل دوم این مجموعه را منوط به شرایط پس از پایان فصل یک دانست.

رحمان سیفی آزاد تهیه‌کننده سریال نمایش خانگی «ملکه گدایان» گفت: همچنان فیلمبرداری کار مانده است و در واقع سریال همزمان با تولید در حال پخش است پس نمی‌توانم به طور دقیق بگویم که چند قسمت خواهد بود.

وی درباره وضعیت سخت تولید در دوران شیوع بیماری کرونا گفت: شرایط نامناسبی داریم اما به اجبار باید این کارها را ادامه دهیم. با شرایط سختی پیش می‌رویم و همه همکاران ما با تحمل تمام مشکلات و سختی‌های موجود پای کار ایستاده‌اند.

تهیه‌کننده «ملکه گدایان» ادامه داد: حدود ۸ ماه پیش فیلمبرداری را آغاز کردیم و از همان ابتدای کار هم با رعایت شدید پروتکل‌های بهداشتی پیش رفتیم تا دچار مشکل نشویم و بتوانیم کار را پیش ببریم.

وی در پایان درباره فصل دوم سریال «ملکه گدایان» گفت: فعلا تمام تلاش ما این است که فصل اول به درستی روایت شود و به اتمام برسد. پس از پایان فصل اول درباره ساختن فصل دوم تصمیم‌گیری خواهیم کرد. فصل دوم کاملا بستگی به اتفاقات بعد از پایان فصل اول دارد.

لازم به توضیح است این گفتگو پیش از اعلام دیروز وزارت ارشاد مبنی بر لزوم تعطیلی روند تولید پروژه ها گرفته شده است.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار