رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

علمی‌فرد گفت: درحال حاضر ضبط سریال تلویزیونی «صبح آخرین روز» را درباره زندگی شهید شهریاری در اطراف تهران پیگیری می‌کنیم و تلاش خواهیم کرد تا آخر فروردین تصویربرداری به اتمام برسد. «صبح آخرین روز» روایت زندگی‌نامه شهید شهریاری، دانشمند هسته‌ای کشورمان پس از آغاز تصویربرداری در شهریورماه ۹۹ این روزها همچنان جلوی دوربین قرار دارد […]

علمی‌فرد گفت: درحال حاضر ضبط سریال تلویزیونی «صبح آخرین روز» را درباره زندگی شهید شهریاری در اطراف تهران پیگیری می‌کنیم و تلاش خواهیم کرد تا آخر فروردین تصویربرداری به اتمام برسد.

«صبح آخرین روز» روایت زندگی‌نامه شهید شهریاری، دانشمند هسته‌ای کشورمان پس از آغاز تصویربرداری در شهریورماه ۹۹ این روزها همچنان جلوی دوربین قرار دارد و به بخش‌های حساس سریال رسیده است.

این مجموعه به کارگردانی حسین تبریزی و به همت سیمای استانی مرکز زنجان و نیز همکاری برخی دستگاه‌های مرتبط امنیتی در دست ساخت بوده و درحال حاضر برای پخش از شبکه‌های اصلی سیما وارد ضبط بخش‌های امنیتی شده است.

اتمام ضبط تا آخر فروردین‌ماه جاری

مصطفی علمی‌فرد تهیه‌کننده سریال با اعلام این خبر به خبرنگار آنا گفت: قرار بود «صبح آخرین روز» را در روزهای پایانی سال ۹۹ به اتمام برسانیم اما بخاطر شرایط پیش آمده ناشی از کرونا، سعی کردیم تصویربرداری را با احتیاط جلو ببریم.

وی با اعلام اینکه تصویربرداری تا آخر فروردین‌ماه به اتمام می‌رسد، اضافه کرد: هم‎اکنون در بیابان‌های اطراف تهران مشغول ضبط مجموعه هستیم و وارد بخش‌های امنیتی فیلمنامه شده‌ایم. از این بابت که در مناطق دور از شهر و دورتر از شرایط غیرمعمول کرونا هستیم، سختی کار کمتر شده و تنها رفت و آمد تولید را سخت کرده است.

علمی‌فرد از اتمام ضبط در سازمان انرژی اتمی نیز خبر داد و گفت: نزدیک به یک ماه در این سازمان مشغول تولید و تصویربرداری بودیم که اتفاقا شاهد کمترین مشکلات و بیشترین همراهی از طرف آنان بودیم. البته سریال تحت حمایت سازمان انرژی اتمی نیز قرار دارد.

تهیه‌کننده «صبح آخرین روز» اشاره داشت: ما مبنا را برای ساخت سریال ۳۰ قسمتی گذاشته‌ایم ولی ممکن است چندی قسمتی به کار اضافه شود چرا که حجم  قصه و سکانس‌ها می‌طلبد که به قسمت‌های سریال اضافه شود.

بخش‌های امنیتی با بازیگران جدید

وی زمان پخش را منوط به به سیمای استان‌های صداوسیما دانست و گفت: مهدی علیپور، بهروز قادری و سعید بحرالعلومی ازجمله بازیگران اضافه شده به سریال خصوصا در برهه زمانی فعلی و سکانس‌های امنیتی هستند. قبل‌تر نیز حمید عطایی در این بخش اصلی از مجموعه به گروه اضافه شده بود.

علمی‌فرد یادآور شد: ما در این مجموعه از یک سال قبل از تولد شهید شهریاری را بازسازی کرده و حتی ۱۰ سال پس از شهادت شهریاری را نیز به تصویر درمی‌آوریم. بنابراین سکانس ترور و شهادت این شهید هسته‌ای را در سریال نمایش می‌دهیم. حتی ترور شهید علیمحمدی دیگر شهید هسته‌ای را نیز در «صبح آخرین روز» خواهیم داشت.

یک ادای دین در محضر شهید هسته‌ای

تهیه‌کننده این سریال در پایان اظهار امیدواری کرد؛ امیدوارم سریال آبرومندی را تحویل بدهیم چرا که با شخصیتی سر و کار داریم که فارغ از وجه علمی، نگاه حساس و ارادت ویژه‌ای از طرف مردم کشورمان و خصوصا استان زنجان را پشت سرخود دارد. ما در این مجموعه وظیفه داشتیم به او ادای دینی کرده باشیم.

تاکنون جمع زیادی از بازیگران بومی و شناخته شده از جمله کاوه خداشناس (درنقش شهید شهریاری)، سپیده خداوردی (در نقش همسر شهید)، فرحان فرحناک، مهران رجبی، سیدجواد هاشمی، شکرخدا گودرزی، مهدی صباحی، زهرا سعیدی، افسانه ناصری، شهرام عبدلی، سیروس همتی، حسن اسدی، اردشیر رستمی، میرطاهر مظلومی و … در «صبح آخرین روز» ایفای نقش کرده‌اند.

این مجموعه روایتی از دوران کودکی تا شهادت این شهید را دربردارد. «فرحان فرحناک» بازیگر دوران ۱۸ تا ۲۲ سالگی شهید است و همچنین کاوه خداشناس نقش دوران ۲۳ سالگی شهید شهریاری تا ترور او را بازی می‌کند.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار