رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

سالن‌های سینمای ArcLight و سالن‌هایی که در کناره اقیانوس آرام قرار دارند به دلیل فراگیری ویروس کرونا و لطمه‌های اقتصادی برای همیشه بسته شدند. به نقل از ایندی‌وایر، امروز دوشنبه و در یک شوک بزرگ برای علاقه‌مندان سینما در شهر لس آنجلس، اعلام شد که سالن‌های نمایش آرت‌لایت و پاسفیک در حاشیه اقیانوس آرام، برای […]

سالن‌های سینمای ArcLight و سالن‌هایی که در کناره اقیانوس آرام قرار دارند به دلیل فراگیری ویروس کرونا و لطمه‌های اقتصادی برای همیشه بسته شدند.
به نقل از ایندی‌وایر، امروز دوشنبه و در یک شوک بزرگ برای علاقه‌مندان سینما در شهر لس آنجلس، اعلام شد که سالن‌های نمایش آرت‌لایت و پاسفیک در حاشیه اقیانوس آرام، برای همیشه تعطیل می‌شوند.
این توقف فعالیت پس از آن صورت گرفت که سال گذشته اقتصاد این سالن‌ها به خاطر همه‌گیری بیماری کووید۱۹ دچار مخاطره شد.
شرکت دی‌کوریون که مالک شش مجتمع سینمایی در لس‌آنجلس و منطقه یازده اقیانوس آرام و یازده مجتمع ArcLight در سراسر امریکاست با انتشار بیانیه‌ای از تعطیلی سینماهای متعلق به خود خبر داد.
در بیانیه این شرکت آمده است: «بیش از یک سال از بستن درهای سینماها می‌گذرد. امروز باید اخبار ناراحت‌کننده و سختی را اعلام کنیم.
این نتیجه‌ای نبود که می‌خواستیم، با وجود تلاش‌های زیادی که شد تا گزینه‌های بالقوه را از بین ببرد اما این شرکت راهی مناسب برای ادامه کار و پیشرفت ندارد…»
در همین باره سایت ددلاین گزارش داد که شرکت دی‌کوریون گفته که بخشی از مذاکرات با مالکان برای تنظیم قرارداد اجاره‌ را رها کرده که این “به معنای ورشکستگی زنجیره نیست”. در این گزارش تاکید شده که هیچ صحبتی در مورد فروش این زنجیره وجود ندارد.

منبع: بانی فیلم

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار