رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • الثلاثاء ۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 19 March

تصویربرداری فصل دوم «ملکه گدایان» پس از کاهش کرونا از سر گرفته می شود. رحمان سیفی آزاد تهیه کننده سریال شبکه نمایش خانگی «ملکه گدایان» گفت: به دلیل شرایط پیچیده کرونا در کشور و تبعیت از دستورات سازمان سینمایی تصویربرداری فصل دوم این پروژه متوقف شده است. وی افزود: تصویربرداری فصل دوم سریال «ملکه گدایان» پس از کاهش شیوع کرونا […]

تصویربرداری فصل دوم «ملکه گدایان» پس از کاهش کرونا از سر گرفته می شود.

رحمان سیفی آزاد تهیه کننده سریال شبکه نمایش خانگی «ملکه گدایان» گفت: به دلیل شرایط پیچیده کرونا در کشور و تبعیت از دستورات سازمان سینمایی تصویربرداری فصل دوم این پروژه متوقف شده است.

وی افزود: تصویربرداری فصل دوم سریال «ملکه گدایان» پس از کاهش شیوع کرونا و انجام تست های کرونایی از همه عوامل تولید و همچنین بهبودی باران کوثری از بیماری کرونا و نیز اعلام وضعیت عادی در کشور آغاز می شود.

سیفی آزاد در پایان تصریح کرد: در حال حاضر مهمترین دغدغه ما سلامت افراد گروه است و تلاش خود را به کار می بریم تا بتوانیم در کنار سلامت عوامل تولید، فیلمبرداری این اثر را به پایان برسانیم.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: امروز تو، می تونه فردای من باشه … هیچکس از سرنوشت خبر نداره … حتی شما … .

سریال «ملکه گدایان» محصول نبراس پیکچرز است که رحمان سیفی آزاد و علی طلوعی تهیه کنندگان و ایرج محمدی مشاور پروژه این سریال هستند و هم اکنون از شبکه نمایش خانگی در حال پخش است.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار