رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

فیلم کوتاه «مزون‌کار» وارد مرحله پیش تولید شد. به گزارش سینماخانه و به نقل از مشاور رسانه‌ای پروژه، «مزون‌کار» عنوان دومین فیلم کوتاه سجاد قراگزلو در مقام کارگردان محسوب می‌شود که با تهیه‌کنندگی منوچهر هادی به تازگی وارد مرحله پیش تولید شده است. این فیلم به نویسندگی سیامک کاشف‌آذر مضمونی اجتماعی و ملتهب دارد و […]

فیلم کوتاه «مزون‌کار» وارد مرحله پیش تولید شد.
به گزارش سینماخانه و به نقل از مشاور رسانه‌ای پروژه، «مزون‌کار» عنوان دومین فیلم کوتاه سجاد قراگزلو در مقام کارگردان محسوب می‌شود که با تهیه‌کنندگی منوچهر هادی به تازگی وارد مرحله پیش تولید شده است.
این فیلم به نویسندگی سیامک کاشف‌آذر مضمونی اجتماعی و ملتهب دارد و فیلمبرداری آن با انتخاب کامل بازیگران و عوامل پشت دوربین بزودی در تهران آغاز خواهد شد.
قراگزلو فعالیت خود در سینما را با بازی در فیلم سینمایی «قرنطینه» ساخته منوچهر هادی در سال ۸۶ آغاز کرد و پس از آن در سریال‌هایی چون «بیدارباش»، «دلدادگان»، «کوله پشتی» و تله‌فیلم‌های «قول»، «مرخصی»، «کلاه سبزها»، «چشم‌هایش»، «تصادف»، «تلاطم»، «روز پنج»، «گناه کوچولو» و… به ایفای نقش پرداخت. وی همچنین به عنوان دستیار کارگردان و برنامه‌ریز سینما و تلویزیون در چندین پروژه فعالیت داشته است. فیلم کوتاه اول وی با عنوان «صدای سکوت» موفق به دریافت چند جایزه از جشنواره‌های داخلی شد.
دیگر عوامل این فیلم کوتاه که برای حضور در جشنواره‌های جهانی تولید می‌شود، عبارت هستند از: فیلمبردار: آرش صادقی، طراح گریم: امید گلزاده، طراح لباس: آرتا ماهان، برنامه‌ریز: ژاله مروتی، مدیر تولید: بنیامین هادی، عکاس: معین باقری، فیلمبردار پشت صحنه: مهدی کریمی و مشاور رسانه‌ای: امین اعتمادی‌مجد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار