رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March
  • یکشنبه 29 فروردین 1400 - 10:40
  • کد خبر : 66253
  • هنرمندان
  • چاپ خبر : «تناوب صدا و تصویر»؛ ازمجموعه یادداشت های چهره های نو

فعالیت های علیرضا پرتوی از دو منظر قابل بحث و بیان می باشد. اولی بازیگری و دومی صدابرداری و وجه مشترک هر دوی این وجه، آن است که از تجربه برمی آید. پرتوی از جمله همکاران با تعهد و مسئولیت پذیری است که در هر یک از این حوزه ها و حتی در ابعادی گسترده […]

فعالیت های علیرضا پرتوی از دو منظر قابل بحث و بیان می باشد. اولی بازیگری و دومی صدابرداری و وجه مشترک هر دوی این وجه، آن است که از تجربه برمی آید.
پرتوی از جمله همکاران با تعهد و مسئولیت پذیری است که در هر یک از این حوزه ها و حتی در ابعادی گسترده تر در دیگر بخش های ظاهراً نامرتبط نیز همواره در نقش یاری رسان ظاهر گشته است.


علیرضا پرتوی همه داشته هایش را از تجربه کردن، آموخته و گام به گام پیش آمده است و همچنان این مسیر طولانی را با علاقه ای مضاعف پیگیری می نماید. در زمینه بازیگری او اصالتاً از یک کاریزمای جذابیت برانگیزی برخوردار است که تا حد قابل قبولی در ایجاد یک سمپاتی در زمینه ایفای نقش های مختلف کاملاً تاثیرگذار است. او در بازیگری شنونده بسیارخوبی است؛ انگار که فعالیت هایش در زمینه صدابرداری و توجه اش بر این مقوله به صورت ناخودآگاه در میزان ادراک و دریافت هایش از بازیگری حاوی دستاوردهای جالب توجهی است که می تواند علیرضا پرتوی را در آینده در زمره بازیگرانی با‌ پتانسیل های ویژه قرار دهد. مسیری که او در کار صدا طی نموده یک نمونه مشخص از تجربه گرایی در راهی است که هر فرد علاقمندی با تکیه بر انگیزه های شخصی به دستاوردهای قابل اعتنایی در آن دست خواهد یافت. مسیری که از حداقل ها شروع شده و حالا در معرض تجربیاتی عمیق تر قرار گرفته است و همچنان ادامه خواهد یافت.

سینماخانه / حمید عبدالحسینی

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار