رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • الثلاثاء ۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 19 March

«سگ زرد» به نویسندگی و کارگردانی دلاور دوستانیان وارد مرحله صداگذاری توسط علی عدالت دوست شد. به نقل از روابط عمومی فیلم، فیلم سینمایی «سگ زرد» به نویسندگی و کارگردانی دلاور دوستانیان پس از مراحل پایانی تدوین توسط مصطفی عرفانی وارد مرحله صداگذاری توسط علی عدالت دوست شد. «سگ زرد» روایت مرد میان‌سالی است که در کودکی دچار آسیب‌های روانی شده و به […]

«سگ زرد» به نویسندگی و کارگردانی دلاور دوستانیان وارد مرحله صداگذاری توسط علی عدالت دوست شد.

به نقل از روابط عمومی فیلم، فیلم سینمایی «سگ زرد» به نویسندگی و کارگردانی دلاور دوستانیان پس از مراحل پایانی تدوین توسط مصطفی عرفانی وارد مرحله صداگذاری توسط علی عدالت دوست شد.

«سگ زرد» روایت مرد میان‌سالی است که در کودکی دچار آسیب‌های روانی شده و به خاطر گذشته سیاه خود دست به جنایت می‌زند.

این فیلم در دماوند تصویربرداری شده و  از بازیگران آن می‌توان به مصطفی عرفانی، نرگس صفدریان، موسی شیردل، جلال عیوضی، ریحانه خان، محمدرضا نجفی و… اشاره کرد.

دلاور دوستانیان و مصطفی عرفانی به طور مشترک تهیه‌کنندگی این فیلم را بر عهده دارند و دیگر عوامل این فیلم عبارتند از فیلمبردار: مسعود خداداد، صدابردار: محمد جواد الله دادی، طراح صحنه و گریم: ارشک راستاد، عکاس: حمزه محمد حسینی، مجری طرح و مدیر تولید: نرگس صفدریان، مدیر تدارکات و حمل و نقل: جواد ربیعی و امور رسانه و مدیر روابط عمومی: مطهره کشاورز محمدیان.

در کارنامه‌ فیلمسازی دلاور دوستانیان ساخت مستندهایی مانند «مورچه‌ها»، «جاده»، «زندگی پنهان»، «دور افتاده»، «هینی‌مینی»، «از شمال تا جنوب»، «داستان فیکا و فیدان» و «آهسته و آرام» به چشم می‌خورد که با کسب جوایز بهترین مستند، فیلمبرداری و پژوهش همراه بوده است.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار