رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • الثلاثاء ۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 19 March

نان مقدس جایزه ویژه ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم اولجو در کره جنوبی را گرفت. فیلم مستند «نان مقدس» به کارگردانی زنده‌یاد رحیم ذبیحی و به تهیه‌کنندگی تورج اصلانی، جایزه ویژه هیئت داوران دانش‌آموزی بخش مسابقه ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کوهستانی «اولجو» در کره جنوبی را گرفت. فیلم مستند «نان مقدس» Holy Bread، محصول کمپانی سینمایی […]

نان مقدس جایزه ویژه ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم اولجو در کره جنوبی را گرفت.

فیلم مستند «نان مقدس» به کارگردانی زنده‌یاد رحیم ذبیحی و به تهیه‌کنندگی تورج اصلانی، جایزه ویژه هیئت داوران دانش‌آموزی بخش مسابقه ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کوهستانی «اولجو» در کره جنوبی را گرفت.


فیلم مستند «نان مقدس» Holy Bread، محصول کمپانی سینمایی «ماد مووی» MAD Movie؛ در جدیدترین و پنجمین حضور بین‌المللی خود به نمایندگی از سینمای ایران، در بخش رقابتی «سینمای جهان» در ششمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‌ «اولجو» Ulju در کشور کره جنوبی به نمایش در آمد و توانست جایزه ویژه هیئت داوران دانش‌آموزی این رویداد معتبر سینمایی با موضوع فیلم‌های کوهستانی را از آن خود کند.
جشنواره بین‌المللی فیلم‌ «اولجو» که مهمترین رویداد سینمایی قاره آسیا با موضوع فیلم‌های کوهستانی به شمار می‌رود؛ ششمین دوره آن با نمایش ۳۰ فیلم از کارگردانان ۱۸ کشور جهان در روزهای ۱۳ تا ۲۲ فروردین ماه جاری (۲ تا ۱۱ آوریل ۲۰۲۱) در ارتفاعات کوه‌های شهر اولجو در کشور کره جنوبی برگزار شد.

منبع: سینماتیکت

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار