رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

فیلم کوتاه «منفیه ۳۶۲۵» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی حسین بابائیان روایتگر کودکانی است که قربانی داعش شدند. به نقل از مشاور رسانه‌ای پروژه، فیلم کوتاه «منفیه ۳۶۲۵» به کارگردانی و تهیه کنندگی حسین بابائیان در مرحله پس از تولید و امور فنی استودیویی به مدیریت پیمان شاه محمدی قرار گرفت. این فیلم کوتاه، روایت یک موقعیت ضد جنگ […]

فیلم کوتاه «منفیه ۳۶۲۵» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی حسین بابائیان روایتگر کودکانی است که قربانی داعش شدند.

به نقل از مشاور رسانه‌ای پروژه، فیلم کوتاه «منفیه ۳۶۲۵» به کارگردانی و تهیه کنندگی حسین بابائیان در مرحله پس از تولید و امور فنی استودیویی به مدیریت پیمان شاه محمدی قرار گرفت.

این فیلم کوتاه، روایت یک موقعیت ضد جنگ است که به موضوع جنگ و هجوم داعش می‌پردازد، بیشترین آسیب آثارش برای کودکان بی گناه سرزمین‌های مشرق زمین است. شمار کودکان قربانی این کشتار جهانی، روزانه ۷ نفر، در سال ۳۶۲۵ هزار نفر و در طول هشت سال جنگ مجموعا حدود ۲۹هزار نفر کودک است.

پیمان شاه محمدی، مدیر امور پس از تولید فیلم کوتاه «منفیه ۳۶۲۵» درباره امور فنی این فیلم گفت: ساختن چنین فیلمی نیازمند بررسی اقلیمی و بومی از قربانیان این وقایع جنگی است. اجرای صحنه‌ای در این گونه فیلم‌ها بسیار مهم است و اینکه چقدر می‌توان بدون داشتن ادوات جنگی  یا اکشن خاصی، بیشترین تاثیر مخرب ناشی از جنگ و جنایت را در ذهن مخاطبین القا کرد. این فیلم کوتاه، برشی تلخ از یک موقعیت دوگانه و متضاد است؛ پدری که ناظر بر قربانی شدن اعضای خانواده‌اش است و تقابل بین عاطفه و منطق، تقابل بین شرم و ایثار.

وی افزود: دغدغه حسین بابائیان کارگردان این فیلم کوتاه نیز همواره ایجاد امنیت و صلح در زندگی بدون جنگ و تنش برای کودکان دنیا است.
در خلاصه داستان «منفیه ۳۶۲۵» آمده است: «داعش حمله می کند. دختری ۷ ساله  به نام اسما زمین را بغل می‌کند. پدر اسما حدودا ۵ ثانیه فرصت دارد. او باید تصمیم بگیرد…»

در این فیلم کوتاه، ابوالفضل همراه، پروا  آقاجانی، مهرانه عزآباد، میلاد حسینی، حلما ایمانی و میترا تبریزی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار