رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 11 خبر


  • پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۶ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 25 April

مستند «شرم بودا» به کارگردان مرتضی آتش‌زمزم و تهیه‌کنندگی رضا شاکری که با موضوع کشتار مسلمانان روهینگیا در مرز بنگلادش و میانمار ساخته شده، با نگاه حقوق بشری به این موضوع پرداخته است. طبق اعلام برگزارکنندگان جشنواره، به دلیل همه گیری ویروس کرونا ابتدا فیلم‌ها داوری و برندگان مشخص شده‌اند و قرار است در اولین […]

مستند «شرم بودا» به کارگردان مرتضی آتش‌زمزم و تهیه‌کنندگی رضا شاکری که با موضوع کشتار مسلمانان روهینگیا در مرز بنگلادش و میانمار ساخته شده، با نگاه حقوق بشری به این موضوع پرداخته است.

طبق اعلام برگزارکنندگان جشنواره، به دلیل همه گیری ویروس کرونا ابتدا فیلم‌ها داوری و برندگان مشخص شده‌اند و قرار است در اولین فرصت فیلم‌های منتخب با حضور عوامل به نمایش عمومی درآیند.

پخش بین‌المللی این فیلم در شرکت ایماژ سینما انجام می‌پذیرد و تاکنون به جز این جشنواره، در دو جشنواره دیگر در آفریقای جنوبی و انگلستان نیز پذیرفته شده است.

عوامل این فیلم عبارتند از: بازیگر: تمنا بنت‌اکبر، نویسنده رضا بهنام‌راد، فیلمبردار، مرتضی خان‌محمد، تدوین: کاووس آقایی، صدا: مسعود اردلانی، گویندگان: مریم امینی، خاندکار مارجینا ‌اخترلولی، مجری طرح: اصغر آذربایجانی، مدیر تولید: ابوالفضل آتش‌زمزم، دستیار کارگردان: فربد زمانی، مشاور پروژه: سید موسی حسینی  محمد ممیت‌الرشید، مترجم: شبنم رستمی، طراح پوستر: سید منهاج، هماهنگی تولید: امجد حسین.

منبع: سوره سینما

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار