رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

آلبوم موسیقی متن فیلم‌های سینمایی «سمفونی نهم» و «قصر شیرین» به آهنگسازی امین هنرمند، منتشر شد. فیلم «قصر شیرین» به کارگردانی رضا میرکریمی و با حضور حامد بهداد محصول سال ۱۳۹۷ است. موسیقی متن این فیلم به آهنگسازی امین هنرمند، برنده سیمرغ بلورین بهترین موسیقی متن از سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر و نامزد […]

آلبوم موسیقی متن فیلم‌های سینمایی «سمفونی نهم» و «قصر شیرین» به آهنگسازی امین هنرمند، منتشر شد.

فیلم «قصر شیرین» به کارگردانی رضا میرکریمی و با حضور حامد بهداد محصول سال ۱۳۹۷ است.

موسیقی متن این فیلم به آهنگسازی امین هنرمند، برنده سیمرغ بلورین بهترین موسیقی متن از سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر و نامزد دریافت بهترین موسیقی از جشنواره‌های ایمجین ایندیا (اسپانیا) و مذهب امروز (ایتالیا) شده است.

فیلم «سمفونی نهم» نیز به کارگردانی محمدرضا هنرمند و با حضور حمید فرخ نژاد، ساره بیات، محمدرضا فروتن و پژمان بازغی محصول سال ۱۳۹۷ است. این فیلم هم نامزد دریافت ۵ جایزه از سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر بود.

آلبوم منتشر شده شامل تنوع در سبک و ترکیب سازی است و علاوه بر سازهای مرسوم ارکستر سمفونیک، گروه کُر، سازهای ایرانی و بانسوری (ساز هندی-پاکستانی) نیز در آن به کار رفته است.
نوازندگانی از جمله علی جعفری پویان، امین غفاری، شروین مهاجر، ارژنگ سیفی زاده و ساندرو فردریک در ضبط این مجموعه نقش داشته‌اند.
همچنین، بخش‌هایی از منشور کورش به زبان اکدی و با گویش بابلی نو در آن شنیده می‌شود که برای صحنه‌های مربوط به کورش ساخته شده است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار