رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 16 April

جشنواره فیلم‌های کودکان در اردن به صورت آنلاین برگزار شد و تماشای فیلم‌ها فقط در این کشور امکان‌پذیر بود. به نقل از کنانه نیوز، جشنواره فیلم‌های کودکان در اردن با عنوان «ایام افلام الاطفال (روزهای فیلم کودک)» از سوی شورای پادشاهی فیلم اردن و با حضور آثار برگزیده اروپایی برگزار شد. در این جشنواره سه روزه، نمایش […]

جشنواره فیلم‌های کودکان در اردن به صورت آنلاین برگزار شد و تماشای فیلم‌ها فقط در این کشور امکان‌پذیر بود.

به نقل از کنانه نیوز، جشنواره فیلم‌های کودکان در اردن با عنوان «ایام افلام الاطفال (روزهای فیلم کودک)» از سوی شورای پادشاهی فیلم اردن و با حضور آثار برگزیده اروپایی برگزار شد.

در این جشنواره سه روزه، نمایش فیلم‌ها به صورت آنلاین بود و مخاطبان باید از قبل در آن ثبت نام می‌کردند.سپس رأس ساعت ۱۷  هر روز لینک تماشای فیلم به رایانامه مخاطابان ارسال می‌شد. این فیلم‌ها فقط برای مشاهده در اردن (آی‌پی بومی) در دسترس بودند.

انیمیشن ۸۵ دقیقه‌ای «آکادمی کرانستون: منطقه هیولا» آغازگر جشنواره بود که با زیرنویس عربی به نمایش درآمد.

در ادامه جشنواره فیلم‌های کوتاه صامتی همچون «بادبادک» محصول مشترک جمهوری چک و اسلواکی، «دریاچه گربه» از آلمان، «ماهی کوچولو» و «ببر بی‌برنامه» محصول مشترک فرانسه و سوئیس و «مرد کوچک» از گرجستان به نمایش در آمد.

* تنها فیلم اردنی جشنواره

«بادکنک سحرآمیز» محصول ۲۰۱۸ به کارگردانی ساندرا دجانی تنها فیلم اردنی بود که در این جشنواره حضور داشت.

جشنواره فیلم‌های کودکان در اردن با نمایش فیلم ۷۰ دقیقه‌ای «یعقوب و میمی و سگ‌های سخنگو» از لهستان به کار خود خاتمه داد،

 آنلاین بود و مخاطبان باید از قبل در آن ثبت نام می‌کردند.سپس رأس ساعت ۱۷  هر روز لینک تماشای فیلم به رایانامه مخاطابان ارسال می‌شد. این فیلم‌ها فقط برای مشاهده در اردن (آی‌پی بومی) در دسترس بودند.

منبع: فارس

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار