رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 2 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

برنامه انتخاب شو، ویژه برنامه ای سیاسی است که از شبکه تلویزیون اینترنتی روستا تی وی و با هدف معرفی نامزدهای شورای اسلامی شهر و روستا به روی آنتن می رود. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی تلویزیون اینترنتی روستا تی وی، این برنامه با اجرای بهروز تشکر پخش می شود و […]

برنامه انتخاب شو، ویژه برنامه ای سیاسی است که از شبکه تلویزیون اینترنتی روستا تی وی و با هدف معرفی نامزدهای شورای اسلامی شهر و روستا به روی آنتن می رود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی تلویزیون اینترنتی روستا تی وی، این برنامه با اجرای بهروز تشکر پخش می شود و در نظر دارد تا با گفتگویی شفاف و بی پرده با کاندیداهای انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا فرصتی را برای معرفی نامزدها و برنامه های آن ها بوجود آورد.

بنابراین گزارش، ویژه برنامه انتخاب شو در طول هفته و از طریق تلویزیون اینترنتی روستا تی ‌وی منتشر می ‌شود و سعی دارد تا با معرفی کاندیدا و برنامه های آن ها، مردم را در انتخاب فرد اصلح کمک کند و همچنین به افزایش میزان مشارکت حداکثری مخاطبان در انتخابات بیفزاید.

گفتنی است؛ این شبکه تلویزیونی در تلاش است تا با کنار زدن محدودیت‌های زمانی و مکانی و با نگاهی نو، زیبایی‌های زندگی و آداب‌ و ‌رسوم و سبک زندگی روستاییان را در حوزه‌های فرهنگی، گردشگری، اجتماعی، اقتصادی و … به تصویر درآورد.

توجه ویژه به مخاطبان به ‌عنوان ذی ‌نفعان اصلی، همکاری همه ‌جانبه و حرفه ‌ای با تولیدکنندگان و تهیه‌کنندگان محتوا در سینما و تلویزیون، توجه به نیروهای جوان و پرانگیزه و حمایت از استعداد های کم‌ تر دیده شده در حوزه برنامه ‌سازی و ایده ‌پردازی از اهداف شبکه اینترنتی روستا تی ‌وی بر شمرده شده است.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار